Поліграфія в києві - «вольф»

Поліграфія в києві - «вольф»

03.09.2012

Поліграфія варто того, щоб розповісти, що таке друкарня «Вольф»

Яскрава галузь, у яку справжні професіонали, щиро віддані улюбленій справі, приходять всерйоз і надовго, в особі Ігоря Вольфа і його команди знайшла справжніх шанувальників і шанувальників на багато років. Можливо, тому синонім фрази «Поліграфія в Києві» -- друкарня «Вольф».

Поліграфія -- Київ

За найскромнішими оцінками, навіть сьогодні, коли кількість замовлень на ринку комерційної і медійної друку помітно скоротилася, в Києві працює не менше тисячі друкарень, що надають послуги офсетного, цифрового та інших способів друку. Поліграфічними потужностями насичені центр нашої столиці, різні промислові зони, так і околиці мегаполісу поступово освоюють заповзятливі поліграфісти.

До 2006 р. робота в поліграфії, за великим рахунком, була для всіх. Банки охоче кредитували поліграфічний бізнес, в країні спостерігалося стійке економічне зростання, дещо сповільнився в період 2007-2008 років. Тим не менш, поліграфія залишалася високорентабельним бізнесом, хоч і говорили вже про необдуманном демпінгу і про те, що манна небесна вічно тривати не може. Однак, нові друкарні виростали, наче гриби після гарного літнього дощику.

Але і сьогодні рівень розвитку поліграфії в Києві досить високий. Офсетний, оперативна цифрова, трафаретний друк... Конкуренція між друкарнями була і залишається жорсткою. А ринок комерційної друку і друку журналів продовжує стискатися. За найскромнішими оцінками – на 10% в рік. Залишитися на ринку в такій ситуації та ще й запропонувати замовникам нові можливості для розвитку їх бізнесу – доля сильних, таких, як друкарня «Вольф». Саме тому поліграфія в Києві для багатьох VIP-замовників пов'язана саме з цією компанією.

Дуже багато друкарні, з якими асоціювалася до недавнього часу поліграфія в Києві, вже зійшли з дистанції, змінили власників, які обрали нові форми роботи на ринку, наприклад, кооперацію з більш великими і життєздатними поліграфічними виробництвами.

Інші – зокрема, друкарня «Вольф» не тільки продовжують працювати на ринку, щодня наповнюючи новим змістом своє гасло «Поліграфія як мистецтво», але і диверсифікують діяльність, розвивають нові напрямки, без яких сучасну поліграфію в Києві складно уявити.

Оперативна поліграфія – Київ

Однією з ключових категорією, яка визначає розвиток ринку поліграфічних послуг Києва можна назвати оперативність виконання послуг. Це поняття зовсім не обов'язково асоціюється з цифровим друком, де ГК «Вольф» за останній рік увійшла в число лідерів київського ринку.

Не скидаємо з рахунків і офсетне напрямок, де поряд із ключовою категорією «високоякісна поліграфія» (слоган друкарні «Вольф» -- «Поліграфія як мистецтво») вкрай важлива і оперативність виконання замовлень. З цим у друкарні «Вольф» все в порядку – зокрема, саме їй належить рекорд за кількістю приладок. У 2008 р. на гібридній друкованої машини Rapida 74 фахівці компанії здійснили 56 приладок за зміну!

Але набагато важливіше, що саме друкарня «Вольф» подолала одвічне питання, яке турбувало в поліграфії багатьох клієнтів. Адже для багатьох замовників вкрай важливо, щоб друкарня завжди була поруч з ним. Мова про знаменитої мережі філій друкарні «Вольф». Сьогодні в ГК «Вольф» тільки в Києві входять офіси на Лівому березі (друкарня «Самурай»), на Подолі (друкарня «Вольф»), в районі м. «Либідська» (Друкарня Гарячих Тиражів). Крім цього, замовлення як на офсетний, так і на цифровий друк може бути розміщений в будь-якому з чотирьох салонів мережі «Білий кролик».

Ну і регіональні філії, де замовники далеко не завжди задоволені якістю послуг місцевих друкарень, де як і раніше залишаються відносно вільні ринкові ніші: Донецьк, Дніпропетровськ, Запоріжжя, Львів, Одеса, Харків.

Поліграфія як мистецтво

З чим ще асоціюється друкарня «Вольф»? Гламурний гібрид – перше, що приходить на розум http://glamourhybrid.com.ua або modnaya-vyazka.com.ua/technology.html. Поліграфію в Києві просто складно уявити без цієї ексклюзивної послуги. Можливості SPOT-лакування, яке в сегменті комерційної друку і медійної продукції не використовує ні одна друкарня в Києві, відомі і затребувані багатьма клієнтів з усіх регіонів України. Більш того, в друкарні «Вольф» розуміють, як їх правильно використовувати!

Маркетингові комунікації друкарні «Вольф» орієнтовані як на VIP-клієнтів, так і на задоволення потреб широкого кола клієнтів. Іншими словами, тут знають, як працювати в преміальному сегменті, але і активно освоюють нішу мас-маркетингу. Очевидно, і те, що саме в друкарні «Вольф» народилися багато популярні сьогодні на ринку сувеніри, оживляючі і скрашивающие рутину офісного життя: знамениті жабка для релаксу або «міні-вентилятор, пластикові візитки, пірамідки, «поліграфічні орігамі», різні трансформери і вироби, що надають замовнику найширше поле для брендування власних товарів і послуг. У друкарні «Вольф» розвивають і таке оригінальне напрямок як 3D-поліграфія, яка виглядає презентабельно і дорого. Тривимірні поліграфічні зображення, звичайно ж, привертають додаткову увагу вимогливих клієнтів. А недавнього «Євро-2012» «Вольф» салютував оригінальним сувенірним м'ячем.

Загалом, розміщуєте замовлення на поліграфію в Києві -- Вам сюди!