Психологія кольору в маркетингу, рекламної поліграфії і веб-дизайні

Психологія кольору в маркетингу, рекламної поліграфії і веб-дизайні

05.05.2017

ахівцями було проведено безліч досліджень колірних рішень для того, щоб зрозуміти, який вплив на клієнта викликає той чи інший колір.

Як вибрати колір для просування свого продукту або послуг?

Більшість з нас настільки несприйнятливі до квітів, що навіть не розуміємо, як він впливає на наш настрій або поведінку. Рекламодавці і маркетологи витратили величезну кількість часу і грошей в намаганні схилити споживачів до купівлі своїх послуг або продуктів. 

Наприклад, це не випадково, що логотип і упаковки для напоїв відомої всім марки залишилися червоні протягом багатьох десятиліть. У самому справі, навіть згадка про даному продукті, ймовірно, у вас відразу ж асоціює продукт з червоним кольором.

Цілком природно, що подібні колірні рішення внесли свій внесок у дизайн, це пов'язано насамперед з тим, щоб був візуальний інструмент для залучення клієнтів до вибору саме вашого продукту. Будь-який досвідчений дизайнер знає основи взаємодії та комбінації кольорів, щоб позитивно впливати на перше враження клієнтів до продукту або послуги. 

У той час як різні культури зберігають індивідуалістичні вибори у квітах, у західному світі кольору для формування настроїв зазвичай зображаються таким чином:

Тому дуже важливо проаналізувати ринок і його специфіку при виборі колірної гами для Вашого бренду.