Спецназ під рискою

Спецназ під рискою

26.04.2012

У рекламному бізнесі на даний момент існує поділ на дві категорії – ATL (англ. above-the-line - над рискою) і BTL (англ. below-the-line - під лінією). До ATL прийнято відносити комплекс заходів, що не відносяться до прямої реклами, таких як маркетингові послуги, просування продажів, директ-мейл (прямі поштові розсилки). Основна відмінність BTL від прямої реклами полягає в тому, що ці заходи спрямовані на побудову діалогу з конкретним покупцем, у той час як ATL - це скоріше монолог.

Одним з найпоширеніших видів BTL-активності сьогодні є "просування товару на місцях". Це промо-акції, при яких промоутери максимально тісно взаємодіють з покупцем. І, відповідно, вирішальне значення для ефективності таких заходів має людський фактор. Найважливішим завданням фахівця-промоутера в даному випадку є формування у покупця позитивного настрою, незалежно від того, чи буде здійснена покупка, так як від цього безпосередньо залежить уявлення про товарі.

В рамках заходів такого "живого BTL" важливо досягти результативної взаємодії всіх ланок ланцюжка Координатор - Супервайзер - Промоутер. Координатор повинен точно і оперативно керувати процесами, а завдання супервайзера - забезпечення промоутерів максимально сприятливими умовами роботи.