Вигідно, зручно і корисно: паперові одноразові стаканчики!

Вигідно, зручно і корисно: паперові одноразові стаканчики!

05.05.2017

Скоро виповниться 100 років першому паперовому стаканчику, який колись був випадковим побічним продуктом давньої кампанії з оздоровлення!


Одноразові стаканчикиКак відомо з історії початок використання картонних стаканчиків було взято в 20-их роках у США, для боротьби з інфекційними захворюваннями, заполонили Америку. Зараз таку продукцію використовують загальновідомі бренди по випуску холодних і гарячих напоїв та мережі ресторанів швидкого харчування, а саме "Ростікс", "Швидко", "МакДоналдс", «Два Гуся», «Домашня кухня» та інші. Такі циліндри свідчать про високу якість продукції, що продається і говорять про турботу організацій до споживача.

Чим же обумовлений такий інтерес до неї, і в чому полягає перевага використання паперових склянок над полістирольними?

Насамперед, паперовий стакан може використовуватися як для холодних, так і гарячих напоїв, тоді як полістирольний – тільки для холодних, в іншому випадку, при приготуванні напоїв температурою понад 60 °С, пінополістирол склянку виділяє хлор, який дуже шкідливий для здоров'я. При використанні пластику виділяється полістирол – токсична речовина, що порушує роботу внутрішніх органів і подразнюючу слизову оболонку, тим більше, що тримати в руках полістирольний склянку з гарячим напоєм задоволення мало приємне.

Перевагою використання саме паперового стаканчика є те, що він виробляється з натуральної сировини, не виділяє отруйних речовин і нешкідливий для екології та здоровьячеловека. Взявши паперові стакани на заміський пікнік або виїзний банкет, ви легко можете спалити їх у багатті, не забруднюючи навколишнього території. Стаканчик з полістиролу або пропілену, потрапивши в природне середовище, буде там знаходитися сотні років, а при спалюванні виділяє в навколишнє середовище канцерогенні токсичні речовини. У зв'язку з цим, на таку продукцію оголошено мораторій в країнах з абсолютно різними рівнями економіки та менталітету населення: в США і Китаї, Канаді та Індії, Німеччини та Кореї.

Важливе значення має зручність для споживача – картонні стаканчики можуть щільно закриватися кришками, що зручно у випадку, якщо ви любите пити вміст на ходу. У відвідувача з'являється вибір: пити чай або каву за столом, або отримувати задоволення від обраного напою там, де він хоче – на вулиці, в автомобілі, в офісі. Пластикові – не мають такої переваги. Пластиковий стаканчик крихкий і м'який, є висока ступінь ризику вилити вміст, тим самим завдавши шкоди одязі і оточуючим вас речей. Використання паперових склянок більш гігієнічно, т. к. повністю виключається можливість їх повторного використання, при цьому полістирольні стаканчики можуть використовуватися не один раз.

На українському ринку зараз досить невелике споживання паперових склянок: На даний момент, середня партія паперових склянок, яку замовляють українські споживачі – від 70-100 тис. Цього вистачає компанії на 2-3 місяці. Сам паперовий стакан дорожче, ніж стаканчик, зроблений з пластику (якщо тисяча пластикових стаканів коштує близько 30 грн., то паперових – близько 100 грн.). Причина – дорожнеча технологічного процесу, а також матеріал, з якого виготовляють продукт. Якщо на пластиковий стаканчик нанести поліграфію, то його ціна зрівняється з картонним. Але при цьому шкідливість від його використання залишиться колишньою. Для картонних стаканчиків використовується харчова фарба, не має запаху і токсичної дії.

Картон для виробництва склянок (drinking cup board) складається з 70% хвойної та 30% листяної целюлози. Такий картон роблять тільки фіни, американці і корейці. У Росії так само є досить хороша сировина для виробництва паперових стаканчиків. У той час як пластиковий стакан складається з 70% «сміття» – з вторсировини, і лише 10-20% – первинний полістирол).

За найбільш скромним підрахунком сьогоднішній ринок (а він дуже динамічно зростає) заповнений приблизно на 10 %. Але, при всій удаваній високої привабливості цього бізнесу, рентабельність в ньому не висока – 8-14%. Це пов'язано з такими факторами як: дороге сировину, високі загальновиробничі і технологічні витрати, висока конкуренція з виробниками пластикових склянок, але...

Не треба забувати, що реклама на паперових стаканчиках – одне з кращих рішень рекламної політики під час кризи. По-перше, вона доступна, по-друге, орієнтована на велику кількість людей і, нарешті, надзвичайно ефективна. Погодьтеся, на рекламний паперовий стаканчик просто неможливо не звернути увагу. Просто неможливо не помітити рекламне звернення, яке знаходиться у тебе в руках, стоїть у тебе на столі або ж його тримають і бурхливо обговорюють твої колеги, нехай навіть і скептично. А це означає, що ваша реклама цілодобово працює на вас. Існують ще деякі переваги рекламного розміщення на паперових виробах:

Нестандартність і ефективність

Рекламне звернення, розміщене на паперовому стаканчику, привертає увагу своєю незвичністю і несподіванкою, що є запорукою успіху проведення будь-якої рекламної кампанії. Причому, офісні співробітники, являють собою саму вдячну аудиторію.

Використання паперових стаканів в кафе швидкого харчування дозволяє збільшити оборот за рахунок зменшення часу обслуговування одного клієнта, а також за рахунок скорочення часу охолодження гарячих напоїв. Мається на увазі, що гарячий напій, налитий в паперовий стакан, остигає набагато швидше, ніж у склянці з спіненого полістиролу, що дозволяє клієнтам прискорити процес споживання їжі і швидше звільнити посадочні місця, що має значення в години пік.

Використання паперових склянок дозволяє наймати менше персоналу з обслуговування покупців, заощадить витрати, пов'язані з миттям посуду. Паперові стакани не вимагають спеціально відведеного місця для зберігання, т. к. можуть бути поміщені на загальному складі з іншими продуктами. Також паперові стакани безпечні в порівнянні зі скляними, т. к. вони не б'ються.

А тепер усміхніться. Найбільший паперовий стаканчик має у висоту 2,53 м. Він був зроблений «Банзл диспосибл Юроп» з допомогою компанії «Поларкап» 1 лютого 2000 р. в Епсоме (Великобританія). Пожежна команда цього міста залила в цю ємність води ... 4930 літра. Для того, щоб найбільший паперовий стаканчик можна було використовувати, його стінки зробили з 17 шарів паперу, скріпивши їх водонепроникним швом.

Так що, замовляйте, паперові стакани – від них ви не тільки отримаєте рекламний ефект, але і зробите свій внесок в оздоровлення суспільства!