Про майбутнє українських друкарень у Європі

Про майбутнє українських друкарень у Європі

05.05.2017

24 квітня в інформаційному агентстві «УНІАН» відбулася прес-конференція «Друкарня Вольф – європейський виклик».

На прес-конференції йшлося не тільки про перспективи Друкарні «Вольф» на європейському ринку. Обговорювалися загальні проблеми поліграфії України. Це імпортозалежність, девальвація національної валюти, скорочення обсягу ринку поліграфічних послуг, втрата зовнішніх і частини внутрішніх замовників.

Але для Друкарні «Вольф» криза – це перехідний стан, при якому виникає необхідність в інноваційному погляді. «Інновації дозволяють сприймати поліграфію як мистецтво. Саме тому Друкарня «Вольф» давно стала частиною корпоративної культури країни», -- каже Тетяна Петрик, керівник філіальної мережі Друкарні «Вольф». Для співробітників «Вольфа» криза -- відправна точка, щоб почати діяти проактивно і вдосконалювати бізнес незалежно від ринкових умов.

Мотиви виходу українських поліграфістів на ринки ЄС очевидні. «Для розвитку і технічного переоснащення необхідні валютні кошти, а багато друкарні готові надавати якісні послуги по друку і конкурувати в області сервісу», — підкреслює один із спікерів конференції, головний редактор журналу Print+ Ігор Агарков. Звернути «слабкості» українських друкарень (насамперед, низьку вартість послуг) в силу – цілком «по зубах» Друкарні «Вольф» та іншим компаніям (пакувальним, книжковим, комерційним). Адже українські друкарні, як це ні парадоксально, друкують оперативно і якісно, пропонують оригінальні вироби, надають високоякісний сервіс.

Наприклад, українські онлайн-магазини поліграфії нітрохи не гірше європейських аналогів. І тут теж виступає Поліграфия онлайн» http://wolf.ua/ (проект групи компаній «Вольф»). А конкурувати українським поліграфістам – не звикати. Впораються і в Європі. Тим більше, що в рамках програми виходу на ринок Європи було відкрито Представництво Друкарні «Вольф» в Німеччині, запущений Інтернет-магазин Polygraphy online (аналог українського ресурсу «Поліграфия онлайн»), адаптований до європейських вимог.

Двома об'єктивними причинами, які можуть ускладнити вихід на європейський ринок можна назвати недосконалість логістики і складності з митницею (але позитивний момент у тому, що скасований імпортний збір), а також недосконалість платіжних систем. Але зайдіть на Інтернет-магазин «Поліграфія онлайн» і їм подібні. Більшість платіжних інструментів (оплата картками, LiqPay, WebMoney) до ваших послуг. Логістика? «Ми розробляємо спільний механізм доставки з світовим лідером DHL Express, який послужить прикладом і полегшить роботу наших експортерів на європейський ринок B2C», -- говорить директор з розвитку Друкарні «Вольф» Павло Дубровін.

Почесний гість конференції Президент Ради німців України Володимир Лейсле розповів про стандарти ведення бізнесу в Німеччині, де відкрито представництво Друкарні «Вольф». Це абсолютна прозорість, чесність, порядність по відношенню до партнерів, високоякісний сервіс.

Відрадно, що в Україні стає все більше друкарень, які мають певну громадянську позицію... Друкарня «Вольф» відноситься до числа найбільш соціально відповідальних друкарень. Її керівництво чудово розуміє, що своїми діями на європейському ринку впливає на формування міжнародного іміджу України.

І закликає усіх колег враховувати найважливіші моменти, пов'язані з виходом на європейський ринок: максимальна відкритість, наявність англомовної версії сайту і фахівців, готових вести комунікацію на англійській та інших європейських мовах, дії по формуванню репутації, та багато іншого.

Довідка: Друкарня «Вольф» – один з лідерів поліграфічного ринку України. Працює на ринку з 1995 року. У 2009 році було прийнято рішення про розвиток філіальної мережі друкарні. На сьогоднішній день має представництва в Дніпропетровську, Запоріжжі, Львові, Одесі, Харкові. У 2015 р. Друкарня «Вольф» вдвічі розширила виробничі потужності і заявила про вихід на ринок Європейського Союзу. «Ми підтримуємо філософію світу, а значить, зростання», - кажуть у компанії.

Слідкуйте за новинами у соціальних мережах: