«WOLF» Очима художників

«WOLF» Очима художників

05.05.2017

12 квітня в галереї «АртПричал» відбулася виставка художніх робіт переможців конкурсу «Намалюй вовка», організатором якого виступила Всеукраїнська мережа «Друкарня Вольф». Конкурс проходив з 10 лютого по 15 березня, і взяти участь міг кожен малює житель України.

Сама ідея проведення такого конкурсу належить маркетологу «Друкарня Вольф» Оксані Побожей. «Я люблю малювати, розповідає Оксана, - хоч і роблю це непрофесійно. І я подумала, що малювати, напевно, любить кожен, незалежно від рівня майстерності. Так чому б не дати людям такий хороший привід взяти в руки пензель чи олівець?»

На виставці у галереї були представлені роботи 35 фіналістів конкурсу. Також була проведена церемонія вручення призів переможцям. Спочатку організатори планували обрати тільки одного переможця та призера, однак величезна кількість гідних робіт поставило їх у глухий кут. Тому було присуджено 3 призових місця, а також виділено 3 призові номінації: «Самий креативний дизайнер», «Приз глядацьких симпатій» і «Самий юний художник». Перший номінант, 25-річний житель столиці Олександр Крамар, проявив себе не тільки як художник, але і як талановитий маркетолог, відправивши на конкурс сім дизайнерських робіт. Друга номінація визначалася популярністю автора в соціальних мережах. Володарем призу глядацьких симпатій - жіночного mp3-плеєра – стала дівчина на ім'я Роза Гонтар з міста Донецька, відома в соціальних мережах як Троянда М. На створення третьої номінації журі надихнуло активну участь в конкурсі дітей - адже це чудово, коли людина з юного віку прилучається до мистецтва. Переможцем у цій номінації став семирічний киянин Артем Хорев. Як і двом дорослим номінантам, хлопчикові подарували mp3-плеєр.

За словами маркетолога «Друкарні Вольф», три призових місця визначалися довго, і до одноголосним рішенням члени журі прийшли не відразу. Робіт було багато, всі виконані різними техніками і в різних стилях. Адже вимоги, поставлені організаторами – зображення вовка і присутність помаранчевого кольору – залишають величезний простір для уяви. Оксана Побожая пояснила, що вимога використовувати помаранчевий колір ніяк не пов'язано з логотипом компанії і бажанням змінити його – це свого роду запорука того, що малюнок буде виконаний спеціально для конкурсу.

Власниці другого і третього призових місць отримали в подарунок пам'ятні дизайнерські сувеніри з логотипом компанії, а також можливість безкоштовно замовити футболку з печаткою своєї фотографії. Ганна Сенюк, що посіла друге місце, не змогла приїхати на нагородження, а от з володаркою третьої премії Людмилою Шовкопляс мені вдалося поспілкуватися. Вісімнадцятирічна студентка, майбутній програміст і дизайнер комп'ютерної графіки, у своєму вовка-роботі висловила велику пристрасть до техніки. Поділилася «філософією» своєї роботи і переможниця конкурсу – 22-річна Ксенія Шапошниченко, яка спеціально приїхала на нагородження в столицю з міста Конотопа (Сумська область). «Моя робота виконана графікою, за допомогою капіляра, - розповідає художниця. - Я люблю цю техніку, оскільки вона добре передає дрібні деталі, які не помітні відразу, а видно лише якщо уважно вдивитися в гру світла і тіні». Ксенія навчається у Ніжинському державному університеті ім. Миколи Гоголя, де вивчає іноземні мови, а малювання – хобі всього її життя. «Малюю я з пелюшок, - поділилася Ксенія – Це спадково: мій дідусь теж малював, і моя мама – художник – дизайнер. Мене є кому вчити, і, крім того, я вчуся в арт-студії «Біла ворона». Талант і праця художниці були винагороджені по достоїнству: головний приз конкурсу – планшет Планшет Asus MeMO Pad 10 ME102A 16GB .

Гідних робіт було багато, і вибрати навіть шістьох призерів з тридцяти п'яти фіналістів було нелегко. «Тому, - розповідає Оксана Побожная, - ми вирішили збільшити призовий фонд та нагородження усіх фіналістів художнього конкурсу. Вони отримають футболки з принтами їх конкурсних робіт та дипломами учасників».

Проведений конкурс допоміг невідомим авторам самореалізуватися і вперше заявити про себе. Порадувало, що кращі малюнки – це роботи студентів і молодих людей, а значить, українська молодь - активна і талановита. І якщо так, то нести мистецтво в маси – одне із завдань сучасного суспільства. Не дивно, що «Друкарня Вольф» взялася за цю задачу, адже її діяльність – це теж свого роду мистецтво.

Підготувала Людмила Марченко

Слідкуйте за новинами у соціальних мережах: