Щодня на планеті друкуються мільйони візитних карток, але більша частина практично відразу після отримання викидається. Однак візитки можуть істотно вплинути на підвищення продажів. Тому варто звернути пильну увагу на те, як подається інформація на цьому невеликому клаптику картону.
1. Продумуйте заздалегідь
Вивчіть потреби потенційних клієнтів і дайте ту інформацію, якої їм не вистачає. Наприклад, якщо передбачається приїзд замовника на ваш склад, було б непогано на звороті візитки намалювати схему проїзду; якщо ви продаєте продукцію відомих брендів, можете нанести на візитку їх логотипи, вказавши свій статус (скажімо, офіційний представник, дилер або продавець).
2. Вибирайте і перевіряйте контактну інформацію
Уважно перевіряйте контактну інформацію на візитці. Також необхідно підібрати методи комунікації в залежності від цільової аудиторії. Наприклад, в IT-сфері багато клієнтів віддадуть перевагу месенджерам та різноманітним програмам обміну короткими повідомленнями, а ось більш зріла аудиторія віддає перевагу телефонні переговори.
3. Назва компанії та логотип
Залежно від популярності компанії і її місця на ринку, поради за розміром і помітності логотипу на візитці будуть кардинально різними. Якщо мова про відомої корпорації, чия назва на слуху, — варто надрукувати великий і помітний логотип, оскільки він сам по собі має «вагу». Навпаки, якщо ваша компанія тільки завойовує своє місце під сонцем, прізвище та ім'я співробітника будуть мати більше значення, відповідно, їх потрібно надрукувати більше, ніж назва і логотип.
4. Соціальні мережі та сайт
Не варто перевантажувати візитку довгим списком різних Інтернет-ресурсів, де представлена ваша компанія. Досить одного посилання на сайт або сторінку в соціальних мережах. Головним критерієм вибору повинна стати оновлюваність контенту і швидкість реакції персоналу, оскільки клієнти очікують майже миттєвих відповідей на запити.
5. Фізична адреса компанії
Варто залишати на візитці тільки якщо передбачається відвідування ваших площ клієнтом. Наприклад, якщо ваша спеціалізація — доставлення будь-яких товарів поштою, давати адресу нема потреби.
6. Фото та ілюстрації
Помістити фото співробітника на візитну картку — актуальний тренд. Це дуже корисно, оскільки багато людей погано запам'ятовують на слух прізвища та імена, і при зустрічі зручно мати під рукою фото людини, якого зустрічав всього один раз. Крім того, більш як 80% інформації людина отримує у вигляді візуальних образів за допомогою зору, тому фото допомагає «прив'язати» продукт або послугу до конкретної людини.
7. Матеріал
Матеріал, з якого виготовлена візитка, істотно впливає на враження від знайомства з людиною, яка вручала візитку. Носій повинен відповідати стилю бренду і бути привабливим. Вибирайте щільний картон, крафтового папера, папір з рельєфним малюнком — все це виглядає дуже красиво і незвично. Також можна замовити виготовлення креативної візитки — на металі, дереві, магніті та будь-якому іншому матеріалі.
8. Ємбосування (створення рельєфу) і тиснення фольгою
Досить ефектні види поліграфічної обробки. Рельєф і яскравий блиск виглядають дуже привабливо, залучать тактильні відчуття, роблять візитку, а з нею і компанію, більш «солідної».
9. Лак і ламінація
Використання суцільного лакового покриття або ламінації підвищують зносостійкість і загальний термін життя візитки. Вибірковий лак змушує візитку виглядати яскраво і помітно.
10. Додайте трохи гумору
Невеликий легкий жарт, самоіронія або смішний малюнок — це завжди виграшний хід, звичайно, якщо це дозволяє рід діяльності фірми. Така родзинка виділяє візитку з ряду подібних, і може підштовхнути клієнта поділитися жартом з друзями та показати візитку ім.
Ці невеликі підказки допоможуть створити відмінну візитку та отримати дійсно запам'ятовується виріб, який приверне багато нових клієнтів. Спробуйте відійти від звичайних шаблонів — результат не змусить себе довго чекати.