Уважаемые клиенты!
Работаем в штатном режиме и соблюдая все меры предосторожности. Работает самовывоз и доставка Новой Почтой. Желаем всем здоровья!

Допомога

  1. У правому верхньому кутку обираємо Мій кабінет – Реєстрація.

  2. Вводимо номер телефону та ставимо галочку Згоден з умовами.

  3. Вводимо код, отриманий в СМС повідомленні та натискаємо Увійти.

  4. Заходимо в Кабінет, вводимо свої персональні дані та натискаємо Зберегти.

Зверніть увагу, що електронну пошту необхідно вводити прописними буквами.

Розглянемо етапність оформлення замовлення на прикладі товару Класична візитка.

  1. Натискаємо Каталог товару - Поліграфія - Візитки

  2. Вибираємо Класична візитка

  3. Вибираємо обов'язкові параметри для замовлення:
    • Розмір візитки
    • Односторонній/двосторонній друк
    • Матеріал (тип паперу та її вага)
    • Покриття (без покриття, матове, глянцеве, гібридне, оксамитове)
    • Кількість (наклад 500 шт, 1000 шт)
    • Дата готовності

  4. Далі вибираємо один з варіантів:
    • Перейти до дизайну,де ви зможете завантажити готовий макет або вибрати один з готових варіантів дизайну

    • Купити в 1 клік, потрібно залишити телефон і з вами зв'яжеться наш менеджер для надання консультації з питань, що цікавлять

  5. Після завантаження готового макету або створення його через конструктор макетів, ставимо галочку "Я згоден" і натискаємо на кнопку Купити

  6. Додатково перевіряємо коректність вибраних даних і натискаємо "Оформити замовлення"

  7. Обираємо зручний спосіб доставки і спосіб оплати

  8. Після внесення і підтвердження оплати, з’явиться вікно Дякуємо за покупку

Замовлення успішно створено!

Розглянемо на прикладі створення макета Візитки.

  1. Натискаємо Каталог товару - Поліграфія - візитки

  2. Обираємо стандартну візитку

  3. Вибираємо обов'язкові параметри для замовлення і натискаємо на кнопку Перейти до дизайну:
    • Розмір візитки
    • Одностороння / двосторонній друк
    • Матеріал (тип паперу і її вага)
    • Покриття (без покриття, матове, глянцеве, гібридне, оксамитове)
    • Кількість (тираж)
    • Дата готовності

  4. Обираємо шаблон візитки з переліку, що запропоновані на сайті:

  5. Вибравши готовий шаблон відкривається конструктор макетів. Вам необхідно заповнити всі поля, які ви хотіли б вказати на візитці, наприклад:
    • Прізвище ім'я по батькові
    • Посада
    • Компанія
    • Звідки
    • Телефон (робочий, мобільний)
    • E-mail
    • Сайт

    Також, ви можете відредагувати сам текст, змінивши шрифт, колір, розмір, вставимо додаткову картинку і т.д

  6. Натиснувши кнопку Перегляд, ви зможете побачити, як буде виглядати ваша візитка:

  7. Після попереднього перегляду, потрібно натиснути кнопку У друк

  8. Після цього ви потрапляєте на сторінку автоматичної перевірки макета і підтвердження всіх раніше обраних параметрів.

    Ви можете переглянути макет в 2D и 3D. Для цього достатньо просто навести на готовий макет і натиснути на варіант перегляду:

  9. Якщо зауважень немає, ставимо галочку "Я згоден", натискаємо кнопку Купити, підтверджуємо і оплачуємо замовлення.

Дякуємо за покупку!

Розглянемо на прикладі створення макету Візитки.

  1. Натискаємо Каталог товару - Поліграфія - Візитки

  2. Вибираємо Класична візитка

  3. Вибираємо обов'язкові параметри для замовлення і натискаємо на кнопку Перейти до дизайну:
    • Розмір візитки
    • Односторонній/двосторонній друк
    • Матеріал (тип паперу і її вага)
    • Покриття (без покриття, матове, глянцеве, гібридне, оксамитове)
    • Кількість (наприклад, 100, 500, 1000 шт)
    • Дата готовності

  4. Вибираємо Завантажити свій макет

  5. Натискаємо кнопку Завантажити і вибираємо готовий макет через диспетчер файлів

  6. Після цього, відбувається автоматична перевірка макету і підтвердження усіх раніше вибраних параметрів.

    Ви можете проглянути макет в 2D и 3D. Для цього потрібно навести на готовий макет і натиснути на варіант перегляду :

    Ми бачимо, як буде надруковано

  7. Якщо зауважень немає, ставимо галочку "Я згоден", натискаємо кнопку Купити, підтверджуємо і оплачуємо замовлення.
  8. Дякуємо за покупку!

На нашому сайті Ви можете оформити доставку замовлення у будь-яку точку України різними способами:

  1. Самовивіз зі складу

    Самовивіз здійснюється з Пн по Сб з 9:00 до 19:00 з нашого виробничого майданчика: м.Київ, вул. Маршала Гречко, 13

  2. Самовивіз з офісів/пунктів видачі:

    Самовивіз здійснюється по буднях з 9:00 до 19:00 з вибраного Вами пункту видачі. Забрати замовлення Ви можете на наступний робочий день після виготовлення.

    Увага! З офісу можна забирати продукцію тільки до 5 кг

  3. Доставка на будь-яке відділення по Україні компанією- перевізником:
    • Передача замовлень перевізнику здійснюється по готовності замовлень;
    • Доставка оплачується вами при отриманні;
    • За допомогою доставки «Нова Пошта», Ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках України. У середньому, доставка займає 1-3 дні.

    Важливо! Після надходження на відділення посилка зберігається максимум 5 днів, потім вона повертається назад, і Вам доведеться повторно сплатити доставку і зберігання вантажу! Не затягуйте отримання посилки!

    Зверніть увагу! Доставка Новою Поштою здійснюється інкогніто.

  4. Адресна доставка по Україні компанією-перевізником:
    • Передача замовлень перевізнику здійснюється по готовності замовлень;
    • Доставка оплачується вами при отриманні;
    • Безкоштовна доставка можлива тільки тоді, якщо ми прострочили виконання одного або більше замовлень. Замовлення, виконані вчасно, доставляються згідно тарифів компанії-перевізника.
    • Термін доставки уточнюйте у компанії-перевізника;

    Важливо! На відділенні посилка зберігається максимум 5 днів, потім її повертають назад, і Вам доведеться повторно оплатити доставку і зберігання вантажу!

Зверніть увагу! Доставка Новою Поштою здійснюється інкогніто.

Спосіб доставки ви можете вибрати на етапі Оформлення замовлення, для цього потрібно проставити відповідні галочки:

Для вашої зручності ми пропонуємо різні варіанти оплати замовлення.

Оплатити замовлення ви можете:

  • на сайті з особистого рахунку в кабінеті;
  • на сайті через платіжну систему (Visa / Mastercard);
  • через систему Приват 24 - інструкція по оплаті;
  • на сайті виставити рахунок для оплати від юридичної особи.
  1. Оплата через особистий кабінет.
    1. Заходимо в особистий кабінет та вибираємо вкладку Мої замовлення

      Відкривається сторінка - Кошик замовлень.

    2. Натискаємо кнопку Оплатити замовлення

    3. Вибираємо замовлення, які потрібно оплатити.

      Система визначає вже готові до оплати замовлення. Додатково, замовлення можна вибрати вручну.

    4. Обираємо зручний спосіб оплати і проводимо платіж.

      Зверніть увагу! Для оплати за рахунком необхідно додати юридичну особа в розділі «мої юр. особи» та вибрати його для формування рахунку.

      Після проведення оплати банком, статус замовлення буде відзначений «у виробництві» та відображений в особистому кабінеті.

  2. Оплата Visa / Mastercard
    1. При оформленні замовлення на сайті, додаємо товар до кошику та переходимо до Оформлення замовлення. Після цього вибираємо спосіб оплати Visa/Mastercard:

    2. Вводимо дані карти і проводимо оплату:

  3. Оплата через систему Приват24
    1. При оформленні замовлення на сайті, додаємо товар до кошику та переходимо до Оформлення замовлення. Після цього обираємо спосіб оплати Приват24:

    2. Вводите свої дані та натискаєте Оплатити:

  4. Оплата через Термінал Приват
    1. При оформленні замовлення на сайті, додаємо товар до кошику та здійснюємо перехід на сторінку Оформлення замовлення. Після цього обираємо спосіб оплати через Термінал ПриватБанку:

    2. Вносимо персональні дані та натискаємо Оплатити:

    3. Прямуємо покроково інструкції:

      Вводимо номер телефону для сплати в Терміналі - Продовжити - вводимо пароль, який ви отримали на телефон та натискаємо - Продовжити:

  5. Оплата за рахунком від юридичної особи
    1. При необхідності оплати від юридичної особи - обираємо в особистому кабінеті спосіб оплати Виставити рахунок:

    2. Обираємо компанію (якщо юридична особа ще не зареєстрована - додаємо компанію у закладці "мої юр. особи")

    3. Формуємо рахунок
Друк 24/7

Так це дійсно так. Виробництво працює 24 години 7 днів на тиждень без вихідних та свят. Друкарня зупиняється один раз на рік - на Новорічні Свята (щоб зробити профілактику, ремонт обладнання та інше).

Замовити продукцію ви можете через сайт цілодобово.

При онлайн замовленні ви можете самостійно вибрати терміни виготовлення. Для цього необхідно в картці товару, при виборі всіх параметрів, вказати дату, що вам підходить:

При оформленні замовлення фіксується термін виробництва (наприклад 1, 2 або 3 робочих дня). Тобто дата видачі замовлення залежить від того, яку терміновість при оформленні ви вибрали і коли провели оплату замовлення.

  • Головне - не панікувати.

    Поперше рекомендуємо перевірити стан особового рахунку на даний момент. Ці номери надруковані в правому верхньому куті на сторінці сайту:

    Важливо! Перед перевіркою не забудьте оновити сторінку браузера

    Система побудована таким чином, що в разі, навіть видалення замовлення, яке очікує надходження грошей, ваші гроші не загубляться і будуть зараховані на особистий рахунок.

  • Переконайтеся, що з моменту оплати пройшло більше 30 хвилин.

    У банків також бувають збої в роботі - перебої з інтернетом, електроенергією та інші. Півгодини - це достатній час, щоб банк розібрався з проблемою і провів платіж.

  • Якщо оплата відбувалася через Приват24 або з карти Visa / Mastercard, переконайтеся ще раз, що гроші списані з вашого рахунку. Відповідно, у вас повинно бути підтвердження від банку. Наприклад, сервіс Приват24 дозволяє робити електронні квитанції.

    Додатково, можна звернутися в службу технічної підтримки того банку, з карти якого відбувався платіж. Вони працюють цілодобово і без вихідних. Номери телефонів підтримки, часто, вказані на зворотному боці пластикової карти.

  • Якщо гроші у вас були списані, і є тому підтвердження (наприклад: чек з терміналу, електронна квитанція від Приват24), надішліть нам фото чека або квитанції нам на електронну пошту, вказавши в листі всі деталі, що і яким чином ви оплатили:

    1. office@wolf.ua – Центральний офіс типографії Вольф;
    2. s.shulaev@wolf.ua - Сергій Шулаев - Керівник проекту «Поліграфія Онлайн»;
    3. k.soldatova@wolf.ua – Катерина Солдатова - Заступник керівника.

Гібридний друк - це ексклюзивна, барвиста і неповторна поліграфічна продукція. Зробити макет, що необхідний для такого друку, дуже просто.

Зараз ми детально все опишемо:

Adobe Illustrator

  1. Підключити файл налаштувань
  2. Гібридний УФ-лак в макеті повинен бути накладений поверх друкованого зображення цільною плашкою по всьому зображенню і позначений за допомогою spot color (плашковий колір С-0 M-100 Y-100 K-0) з використанням імені lak з обов'язковим використанням атрибута OVERPRINT (накладення заливки)
  3. Мінімальна товщина ліній 0,5 мм
  4. Забороняється використовувати ефект прозорості режим MULTIPLY (множення)
  5. Гібридний УФ-лак повинен бути винесений на окремий шар і мати 100% заливки. Вибірковий УФ лак не може передавати півтони
  6. Те що необхідно покрити цільним лаком (НЕ коркою), наприклад текст або скажімо помістити візерунок лаком, необхідно з раніше розміщеної плашки висікти контури елементів. Лак покривається за принципом трафарету і ті елементи які будуть залиті кольором будуть покриті "коркою", а ті що висічені будуть лаковані.

Adobe Photoshop

  1. Подключить файл настроек
  2. Выделяем нужный нам объект добавляем в окне каналы новый плашечный канал с указанием имени lak (плашечный цвет С-0 M-100 Y-100 K-0) (это будет корка все что не выделено глянец)
  3. Сохраняем в PDF c использованием Набора параметров adobe PDF

Дополнительно, мы сделали для вас видеоуроки, которые наглядно помогут нарисовать гибрид в двух самых популярных графических редакторах - Adobe Illustrator и Photoshop:

В Adobe Illustrator
В Adobe Photoshop