Диверсифікація виробництва в зв'язку з падінням попиту: чи потрібно це?

Диверсифікація виробництва в зв'язку з падінням попиту: чи потрібно це?

04.05.2017

Що робити, коли попит на послуги стрімко падає в зв'язку з появою альтернативних варіантів на ринку.

Якщо Ви міркуєте про диверсифікацію бізнесу шляхом впровадження нових послуг до існуючих, Ви б змогли збільшити прибуток за допомогою нових послуг.

Які послуги Ви можете запропонувати своїм клієнтам? Наприклад, розробка веб-сайтів для торгових марок, допоміжні послуги, як SEO та соціальні медіа, інтернет-маркетинг.

Але, на жаль, Ви не можете просто додати нову послугу і очікувати, що Ваші клієнти відразу ж заходять зробити замовлення. Перед тим, як створювати новий продукт, слід з'ясувати, як Ви збираєтеся позиціонувати ці послуги з точки зору брендінгу для Вашої клієнтської бази?

В цьому випадку можна зробити 2 варіанти подій:

Варіант 1: Додати новий продукт в асортимент існуючих послуг, тобто рекламувати нові послуги під існуючою торговою маркою.

Чому це хороший варіант? Швидкий спосіб реклами без великих інвестицій.

Оскільки Ваші існуючі клієнти вже знайомі з Вашим брендом, це простий спосіб, щоб просвіщати їх про нові послуги.

Об'єднання реклами, "Нова послуга - дизайн сайтів!" є відносно простим способом реалізації для підприємств будь-якого розміру.

Варіант 2: Створіть окрему марку і попит.

Чому це хороший варіант?

Нові пропозиції відділяється від початкового сегмента Вашого бренду, що допоможе створювати імідж новій кампанії і вчитися на помилках попередніх років.

З чого краще всього почати?

Почніть з ваших клієнтів. Подивіться на їх присутність в Інтернеті, і визначити, які веб-послуги ви можете надати, щоб зацікавити їх.

Наприклад, клієнт приходить до вас для друку рекламної листівки. Вони хочуть залучити додатковий бізнес. Це можливість для Вас, щоб запропонувати додаткові послуги. Дізнайтеся, "Чи є у них сайт компанії?" Або "Чи використовують вони інтернет-маркетинг, щоб спілкуватися зі своїми клієнтами?" Ви можете допомогти їм шляхом розробки більш цілісні рішення і кампанії для розвитку бізнесу.