Контент-маркетинг — сучасний напрямок в маркетингу, що дозволяє залучити аудиторію, підвищити лояльність клієнтів, сформувати імідж підприємства і, у загальному підсумку, збільшити прибутковість. Контент-маркетинг далеко не завжди вимагає величезних вкладень, на відміну від інших видів просування, тому однаково добре підходить як невеликого бізнесу, так і великим корпораціям.
Що таке контент-маркетинг
Під контент-маркетингом розуміють створення і поширення актуальної та цінної інформації, щоб познайомити, залучити та залучити цільову аудиторію. Кінцева мета — отримати маркетингову вигоду, скажімо, наростити прибуток або збільшити число клієнтів.
Контент-маркетинг здається відносно новим напрямком, пов'язаним з онлайн-ресурсами. Однак такий вид комунікації практикується досить давно. Взяти хоча б відправку друкованих інформаційних виробів (скажімо, бюлетенів, газет) поштою або інформаційні розсилки електронкою — все це також свого роду просування за допомогою контенту.
Для чого це потрібно
Контент-маркетинг підходить практично для будь-якого бізнесу. Важливо зрозуміти основні принципи та вміло ними користуватися. В цілому, цей вид просування дозволяє придбати авторитет і викликати довіру аудиторії набагато краще, ніж багато видів реклами. З його допомогою можна сформувати імідж професійного підприємства, надійного і прогресивного, викликати інтерес і сформувати попит на нову продукцію або вид послуг.
Види контенту
Одне з істотних переваг контент-маркетингу — можливість апелювати до різної аудиторії за віком, освітою, інтересам, задіюючи абсолютно різні канали та формати. Щоб бути успішним, потрібна максимальна диверсифікація та створення різноманітного, не тільки текстового контенту:
- Відео;
- Фото;
- Буклети (електронні та друковані);
- Статті (в блогах і журналах);
- Подкасти;
- Заходи (наприклад, семінари або вебінари, різні лекції);
Ефективні стратегії
Плануючи просування за допомогою контент-маркетингу, варто, в першу чергу, потурбуватися підготовкою якісного контенту. Необхідно залучити до цього професійних копірайтерів, фотографів або SMM-щиків. Контент повинен бути грамотним, унікальним, актуальним і цікавим цільової аудиторії. В ідеалі — вірусним — викликає бажання ділитися з іншими вашими публікаціями.
Дуже важливо визначитися зі специфічною нішею, в якій ви хочете добитися впливу. Неможливо охопити все і відразу, тому варто йти дрібними кроками. Скажімо, якщо ваша спеціалізація — цифровий маркетинг, почніть створювати контент, пов'язаний з соціальними мережами або навіть якоїсь однієї мережею (скажімо, Instagram або Facebook). Далі розширюйте тематику, планомірно рухаючись до мети: залучити якомога більше людей цікавими постами. Регулярність публікацій — важлива умова успішної стратегії.
Проаналізуйте вже існуючий контент на дану тематику — напевно на вашу тему написано багато, і ваше завдання — запропонувати щось оригінальне і чіпляють. Є сенс також вивчити запити користувачів в пошукових системах, щоб визначити, що по-справжньому цікавить вашу аудиторію.
Хорошим стартом можуть стати різні гайди або інструкції — вони викликають інтерес і корисні. Особливо гарні відео-інструкції. Також досить інформативні різні публікації про кейсах, дослідження ринку та опитування, прогнози експертів (в тому числі, з вашої компанії).
Не упускайте можливість відвідувати різні заходи, виступаючи спікером — це ще більше підкреслить ваш професіоналізм.
Поширення
Першочергове значення в контент маркетингу мають канали розповсюдження контенту. Саме виходячи з їх особливостей і особливостей аудиторії продукується контент Важливо пам'ятати, що ви не досягнете своєї мети, якщо про ваших матеріалах ніхто не дізнається. Тому необхідно зайнятися просуванням контенту усіма можливими способами:
- Публікації на сайті та в періодиці;
- Відправка електронною поштою та прямими поштовими розсилками;
- Пости в соціальних мережах;
- Завантаження відео на YouTube;
- Співпраця з сайтами / блогами на суміжну тематику
Також варто докласти зусиль, щоб розширити аудиторію. Відмінно працюють різні конкурси в соціальних мережах, бонуси або знижки за репости.
Таким чином, стати лідером в якійсь галузі — складне завдання. Але ефективний контент-маркетинг може наблизити її реалізацію, поступово формуючи думку про вашу компанію як надійного і професійному партнерові, якому можна довіряти. Однак потрібно розуміти, що це — не швидкий шлях, і докладати максимум зусиль для створення і поширення по-справжньому якісного контенту.