Як створити візитівку: сучасні правила оформлення

Як створити візитівку: сучасні правила оформлення

12.04.2023

#Якзробитивізитку:порадивідтипографії

Попри загальну диджиталізацію, маленька візитка досі утримує своє топове місце в бізнесі. Цей невеликий шматочок паперу може багато, якщо знати сучасні правила оформлення візиток.

Правило першого враження

Щодня друкується мільйони візиток і лише мала частина з них не потрапить у смітник. Але збереження візитки – це лише другорядне завдання, основне – справити приємне перше враження. Завдяки цікавому дизайну візитівки людина запам'ятає вашу компанію й у потрібну мить згадає про неї.

Як зробити візитку, щоб вона справила гарне враження? Дизайн повинен відповідати вашому виду діяльності. Обіграйте продукт. Дивіться кілька прикладів для натхнення.

Відповідний шрифт

Шрифт теж має відповідати вашому бізнесу. Витончені каліграфічні шрифти підходять для весільних компаній та студій бальних танців; мальовані - для магазинів дитячих іграшок; грубі жирні – для технічних компаній. Ви можете переглянути варіанти шрифтів у нашій статті «Обираємо найкращий шрифт для візитної картки».

Додати QR-код

Qr-код зробить вашу візитівку не тільки візуально стильнішою і сучаснішою, але й просто зручнішою. Візитівка з QR-кодом посилює шанси того, що людина звернеться до вас або збереже дані в телефоні. Простіше зчитати код, ніж вводити в адресному рядку ваші дані. Код може вести на сайт, надавати контакти чи промокод для знижки. Обов'язково додайте поруч із кодом невеликий заклик до дії «Погляньте наш сайт», «Ваш промокод зі знижкою», «Просто напишіть мені» тощо.

Не обов'язково розміщувати на візитівці чорно-білий код. Можна згенерувати код різних кольорів та нестандартно впровадити у дизайн.

Будьте лаконічними

Пам’ятаєте правило: напишіть, а потім скоротіть текст на 50%? Це слушно і для візитки. Не варто вказувати всі номери телефонів, достатньо одного, що завжди на зв'язку. Додайте одну поштову адресу та активні месенджери.

Часто в макетах візиток припускаються помилки. Розміщують логотип компанії, але не вказують рід діяльності компанії. Якщо компанія відома, тоді пояснення ні до чого. Але якщо це невеликий локальний бізнес, варто допомогти клієнту зрозуміти, про що йдеться, наприклад додати до логотипа «туристична компанія», «найсмачніші синнабони в Києві» тощо.

Зовнішній вигляд

Креативний дизайн необхідно посилити ще і якісними матеріалами. Дешеві візитки видають себе одразу. Вони неприємні на дотик, швидко мнуться і з часом втрачають колір.

Якісний щільний картон або картон із різноманітними фактурами є міцнішим і приємнішим у руці, допомагає створювати гарне тактильне враження. Ви можете зробити візитівку із пластику, дерева, металу.

Не забудьте і про післядрукарське оздоблення. Це може бути фольгування, прозорий або гібридний лак, друк сріблястим або золотистим тонером, перламутровими фарбами та багато іншого. Такі технології дають можливість створити дивовижну візитівку, що запам'ятається без істотних зусиль. За допомогою висікання можна надати незвичайну форму.

Якщо ви поки що губитеся у виборі та не знаєте, як зробити візитку, рекомендуємо скористатися шаблонами на wolf.ua. Їх на сайті понад 1500! Обирайте необхідний дизайн, папір та формат. Проконсультуйтеся з менеджером з будь-яких питань та правил оформлення візиток.