Чи розглядали Ви останнім часом логотип Вашої компанії?
Виглядає він сучасним або ніби його створили в 90х? Саме після такого питання потрібно зрозуміти, що застарілий логотип для клієнта стає негативним важелем сприйняття бренду, оцінюючи його як деградацію і не здатність розвиватися.
Якщо Ви вирішили зробити логотип більш сучасним, ось кілька порад:
ПЕРШЕ: Виберіть логотип, який добре виглядає і в великому розмірі та в маленькому. Це дозволить більше різноманітності в ваших рекламних листівках, флаєрах, плакатах та інших друкованих матеріалів.
ДРУГЕ: Будьте простіше. Ваш логотип не повинен виглядати фантазийно і перенасичене, щоб привертати увагу. Наприклад, подивіться на Кока-колу і Apple. Їх логотипи прості, легко запам'ятовуються і зрозумілі для будь-якої людини.
ТРЕТЄ: Обмежтеся в логотипі двома або трьома кольорами. Занадто багато квітів в логотипі Вашої компанії будуть нести зайве навантаження і, можливо, скоріше будуть відволікати від основного меседжу, ніж привертати увагу. Хороший візуальний вигляд, двоколірний логотип зрадить Вам більше ефекту, ніж незрозумілий дизайн з «золотими гілками».
ЧЕТВЕРТЕ: Використовуйте стандартні кольори. Мається на увазі, використовуйте стандартну розкладку кольорів по CMYK, яка може в рази обіграти своїх «пантонних братів». Специфічні кольору на друку (пантону або, простіше сказати, змішані фарби) коштують дорожче, так як їх замовляють спеціально під замовлення.
Для замовлення друкованої продукції відвідайте наш інтернет магазин.