Шановні клієнти!
Через часті відключення світла та високе сезонне навантаження терміни відвантажень можуть зміщуватись на 1–4 днів залежно від продукції.
Як поліпшити репутацію вашої компанії?

Як поліпшити репутацію вашої компанії?

05.12.2017

Давно ведете успішний бізнес і пишаєтеся професійними досягненнями? А що про це знають ваші клієнти? Не виключено, що цільова аудиторія має лише невелике уявлення про те, ким ви є насправді та чому варто вибрати саме вас. 

Неодноразові опитування так і не дали остаточну відповідь на запитання: яким люди бачать ідеального підприємця? І не дивно, адже у кожної людини є цілий арсенал власних критеріїв вибору. 

Ми вирішили розібратися в цій непростій темі та знайти саму-саму золоту середину. Отже, яким аспектам варто приділити особливу увагу при формуванні презентабельного образу вашої компанії в очах публіки:

1. Активна комунікація

«Так це ж очевидно!» - скажіть ви. Однак поспішаємо зауважити, що про таку просту і банальну істину найчастіше як раз забувають. Адже навіщо зайвий раз нагадувати собі про те, що і так зрозуміло? Якщо ви завжди охоче ведете діалоги з покупцями, відповідаєте на їх численні запитання і даруєте щиру посмішку, – це чудово! А як на рахунок ваших співробітників? Напевно деякі з них не можуть похвалитися такою ж комунікабельністю і відкритістю, особливо якщо день не задався і хочеться скоріше сховатися від оточення. У такому випадку варто провести душевну бесіду з персоналом у формі бізнес-тренінгу. 

На щастя, в інтернеті є достатня кількість цікавих тем і фішок. Виберіть зручний для всіх час, заваріть ароматний чай і зберіть вашу команду для приємного спілкування. Хто знає, може це стане доброю традицією і допоможе швидко налагодити спілкування як з працівниками, так і з клієнтами.

2. Інтернет-підтримка

В епоху передових цифрових технологій легко залишатися на зв'язку з аудиторією цілодобово. Скористатися цією можливістю, просто необхідно, особливо якщо ви хочете завоювати довіру публіки та розвіяти всі сумніви з приводу вибору вашої компанії. 

На щастя, сьогодні існує безліч зручних у використанні соціальних мереж, месенджерів та інших додатків для швидкого обміну інформацією. Так, ви можете спілкуватися з клієнтами, проводити ознайомлювальні семінари, з'ясовувати спірні моменти й навіть давати поради для вдалих покупок в будь-який час і з різних точок планети. Шикарно, правда ж?

3. Невпинне вдосконалення

Досягнувши намічених раніше вершин, не зупиняйтеся на поточному етапі! Це звичайно важливо для вашого професійного зростання. Але, не менш значущим це є і для клієнтів. Повірте, їм важливо знати, що обрана компанія не стоїть на місці роками, постійно розвивається, впроваджує нові продукти та послуги, а також заробляє нові звання на світовому ринку. В іншому випадку люди почнуть сумніватися у своєму виборі та знайдуть більш гідних конкурентів. 

Удосконалювати навички та покращувати бізнес можна з допомогою спеціальних майстер-класів, конференцій, тренінгів та курсів. Одержані дипломи та сертифікати обов'язково продемонструйте оточуючим: розташуйте на робочому столі, на стінах офісу чи магазину. Публіка неодмінно оцінить ваш внесок у роботу, а репутація компанії значно підвищиться!