Давно ведете успішний бізнес і пишаєтеся професійними досягненнями? А що про це знають ваші клієнти? Не виключено, що цільова аудиторія має лише невелике уявлення про те, ким ви є насправді та чому варто вибрати саме вас.
Неодноразові опитування так і не дали остаточну відповідь на запитання: яким люди бачать ідеального підприємця? І не дивно, адже у кожної людини є цілий арсенал власних критеріїв вибору.
Ми вирішили розібратися в цій непростій темі та знайти саму-саму золоту середину. Отже, яким аспектам варто приділити особливу увагу при формуванні презентабельного образу вашої компанії в очах публіки:
1. Активна комунікація
«Так це ж очевидно!» - скажіть ви. Однак поспішаємо зауважити, що про таку просту і банальну істину найчастіше як раз забувають. Адже навіщо зайвий раз нагадувати собі про те, що і так зрозуміло? Якщо ви завжди охоче ведете діалоги з покупцями, відповідаєте на їх численні запитання і даруєте щиру посмішку, – це чудово! А як на рахунок ваших співробітників? Напевно деякі з них не можуть похвалитися такою ж комунікабельністю і відкритістю, особливо якщо день не задався і хочеться скоріше сховатися від оточення. У такому випадку варто провести душевну бесіду з персоналом у формі бізнес-тренінгу.
На щастя, в інтернеті є достатня кількість цікавих тем і фішок. Виберіть зручний для всіх час, заваріть ароматний чай і зберіть вашу команду для приємного спілкування. Хто знає, може це стане доброю традицією і допоможе швидко налагодити спілкування як з працівниками, так і з клієнтами.
2. Інтернет-підтримка
В епоху передових цифрових технологій легко залишатися на зв'язку з аудиторією цілодобово. Скористатися цією можливістю, просто необхідно, особливо якщо ви хочете завоювати довіру публіки та розвіяти всі сумніви з приводу вибору вашої компанії.
На щастя, сьогодні існує безліч зручних у використанні соціальних мереж, месенджерів та інших додатків для швидкого обміну інформацією. Так, ви можете спілкуватися з клієнтами, проводити ознайомлювальні семінари, з'ясовувати спірні моменти й навіть давати поради для вдалих покупок в будь-який час і з різних точок планети. Шикарно, правда ж?
3. Невпинне вдосконалення
Досягнувши намічених раніше вершин, не зупиняйтеся на поточному етапі! Це звичайно важливо для вашого професійного зростання. Але, не менш значущим це є і для клієнтів. Повірте, їм важливо знати, що обрана компанія не стоїть на місці роками, постійно розвивається, впроваджує нові продукти та послуги, а також заробляє нові звання на світовому ринку. В іншому випадку люди почнуть сумніватися у своєму виборі та знайдуть більш гідних конкурентів.
Удосконалювати навички та покращувати бізнес можна з допомогою спеціальних майстер-класів, конференцій, тренінгів та курсів. Одержані дипломи та сертифікати обов'язково продемонструйте оточуючим: розташуйте на робочому столі, на стінах офісу чи магазину. Публіка неодмінно оцінить ваш внесок у роботу, а репутація компанії значно підвищиться!