15.01.2019
Вибір способу друку рекламної продукції - важливе питання при плануванні бюджету і пошуку підрядника. Якщо на носі важлива подія, і потрібно трохи візиток, буклетів та інших маркетингових матеріалів невеликим тиражем, то вибором номер один стане цифровий друк, завдяки ряду переваг.
Істотний плюс цифрового друку - можливість замовити будь-яку кількість екземплярів. Тобто, можна заплатити тільки за той тираж, який необхідний в даний момент. Скажімо, потрібно кілька примірників книг, пару буклетів або десяток візиток саме в такому дизайні - дешевше друк і немає витрат на зберігання.
У традиційних видах друку більша частина витрат припадає на додрукарську підготовку (виготовлення друкарських форм, налаштування обладнання), яка в цьому випадку відсутня, завдяки чому економляться ресурси.
Відсутність додрукарських процесів дозволяє виготовити відбиток набагато швидше. Фактично за лічені хвилини. Для багатьох видів бізнесу можливість отримати друкований екземпляр миттєво дуже важлива.
Раніше, якість друку була слабкою стороною цифрової технології, проте сучасні машини цілком конкурують з аналоговою технікою. Яскраві насичені кольори, півтони, тонкі лінії, дрібні деталі-все це передається на найвищому рівні. При цьому кожен відбиток схожий на попередній, навіть якщо замовлення здійснювалися в різний час. Можна не боятись за те, що корпоративний колір буде відрізнятися від тиражу до тиражу.
Можливість протестувати якийсь вид друкованої продукції, зробити пілотну версію упаковки або роздаткові матеріали в різному дизайні - необхідність при маркетингових дослідженнях. Цифровий друк відмінно справляється з подібними завданнями.
Люди набагато охочіше звертають увагу на друковану продукцію, якщо вона містить персональне звернення або відрізняється унікальним дизайном. Персоналізований друк - просунута форма таргетованого маркетингу, що дозволяє наносити імена або унікальні елементи тексту (штрих-коди, QR-коди, зображення) на стандартизовану продукцію, надруковану як цифровим, так і офсетним способом.
Також за допомогою цифрового друку і спеціального програмного забезпечення можна отримувати продукцію з варіативним дизайном
Відсутність етапу виготовлення друкованих форм, дозволяє знизити енергоспоживання і знижує потребу в хімікатах. Можливість друкувати конкретну кількість примірників також зменшує витрату паперу.
Отже, цифровий друк пропонує безліч переваг. Однак дуже важливо вибирати друкарню з сучасним цифровим обладнанням, щоб отримати по-справжньому якісну і недорогу друковану продукцію.
Успіх багатьох видів бізнесу залежить не тільки від якості продукції або послуг, але і від якісної реклами. Якщо потрібно надрукувати великий тираж корпоративних видань, роздавальної продукції або інших друкованих виробів, то оптимальним вибором стане технологія офсетного друку, завдяки своїм перевагам.
Технологія офсетного друку полягає в тому, що зображення наноситься на металеву пластину (друковану форму) і через проміжний циліндр передається на папір. Кольорове зображення виходить шляхом змішування чотирьох основних фарб, для кожної з яких виготовляється окрема друкована форма. Саме виготовлення таких форм і приводка (настоянка точного суміщення фарб) - процес досить витратний за часом і ресурсами. При цьому він однаковий, незалежно від того, який тираж - сотні або тисячі примірників. Тому чим більше відбитків потрібно, тим дешевше кожен з них.
Також на один друкований лист можна розкласти різні вироби, скажімо, візитки, флаєри, листівки, що дасть можливість істотно заощадити. Якщо своїх замовлень недостатньо, можна скооперуватися і взяти участь в так званому збірному тиражі (коли друкарня самостійно розкладає на аркуші продукти різних замовників).
Тиражестійкість друкарських форм обчислюється сотнями тисяч і навіть мільйонами примірників, а продуктивність сучасних машин дозволяє отримувати такі тиражі в рекордно короткі терміни.
Офсетний друк дозволяє отримувати дуже чіткі живі зображення. Крім того, вона дає можливість залучити не тільки чотири основних кольори, але і додаткові відтінки системи Pantone. Як результат - точна передача кольору, що особливо важливо при використанні корпоративних кольорів.
Офсетні відбитки краще, ніж цифрові поводяться в післядрукарських процесах. Їх без проблем можна ламінувати та лакувати, отримуючи справжні поліграфічні шедеври.
Крім звичайного паперу, підкладкою для рекламних матеріалів можуть служити дизайнерські папери, картон, пластики, плівки, метал. Цифровий друк далеко не завжди впорається з необхідним асортиментом підкладок.
Отже, офсетний друк - відмінний вибір для багатьох видів бізнес-додатків. Якщо потрібні якісні вироби за відносно невеликі гроші, цей спосіб стане правильним рішенням. Особливо, якщо в друкарні встановлено сучасне автоматизоване обладнання, що спрощує додрукарські процеси та приладку. У цьому випадку ризик людської помилки й неправильного суміщення зводиться до мінімуму, а терміни виготовлення тиражу істотно збільшується.