Потрібно розробити бездоганний веб-сайт, щоб значно збільшити ваші продажі та популярність бренду? У цьому, як ні дивно, знадобиться допомогти кваліфікованого дизайнера. Однак тут ви можете зіткнутися з тим, що ваші з ним погляди на важливість різних завдань і думки про стилі абсолютно різні, адже, як кажуть, на смак і колір товаришів немає. Так які ж переваги роботи з дизайнером і потрібна вона для досягнення бізнес-цілей? Нумо розберімось!
Хороший фахівець може допомогти знайти правильне рішення в тих аспектах, які вам малознайомі або абсолютно невідомі. А якщо справа стосується дизайну бізнес-ресурсу, рекламної презентації логотипу, то робота грамотного дизайнера тільки зіграє вам на користь. Він зможе не тільки розставити пріоритети у важливості різних елементів на картинці, але обов'язково зробить це зі смаком. До того ж, співпраця зі знавцем своєї справи може обернутися для вас корисним досвідом. Наприклад, в наступний раз ви на 100% будете знати, що хочете отримати і як досягти потрібного результату.
А поки обмірковуєте оформлення вашого проекту, пропонуємо ознайомитися з нашими порадами про те, як знайти спільну мову з дизайнером:
1. Подумайте про цілі
Перш ніж вибирати дизайнера для власного проекту, важливо зрозуміти основну мету бізнесу, а на основі цього сформулювати творчу концепцію. Коли у вас вже є начерки та вдалі приклади того, що потрібно, - знайти людину, яка втілить ваші ідеї, буде набагато простіше.
Потрібен новий унікальний логотип або оновлена версія теперішнього? А може ви побачили неймовірний дизайн закордонного сайту і хочете створити свій на основі цього варіанту? Незалежно від ваших потреб, талановитий дизайнер зможе допомогти реалізувати будь-які творчі амбіції. Головне, щоб ви зуміли правильно викласти всі особисті побажання і вимоги!
У той час, коли ви переглядайте ресурси конкурентів або тих, хто надихає, знаходьте цікаві колірні комбінації, шрифти або емблеми, варто створити окрему папку з такими матеріалами. Надалі їх можна передати дизайнерові, який відразу зрозуміє, що від нього вимагається і зможе порадувати вас результатом роботи.
Таким чином, щоб бізнес-проект вийшов на ура, все задумане втілилося в реальність і до оформлення не було ні найменших претензій, рекомендуємо спочатку ретельно продумати його основні завдання. Запитайте себе, чого ви хочете? Потім грамотно поясніть ваші критерії досвідченому дизайнеру і - вуаля - якісна робота не змусить себе чекати!
2. Не бійтеся конкретики
Обов'язково заздалегідь плануйте дзвінок дизайнеру та офіційну зустріч з ним. А перед цим краще накидайте в письмовій формі всі ідеї, побажання та відправте поштою фахівця, з яким збираєтеся співпрацювати. Це допоможе йому завчасно ознайомитися з вашими матеріалами та встигнути обміркувати варіанти, що підходять до вашого дзвінка або зустрічі.
Також будьте готові до того, що під час першого спілкування дизайнер може задати ряд типових питань, які не повинні вас насторожити:
- Яка тематика і спрямованість вашого бізнесу?
- Хто цільова аудиторія?
- Чого ви хочете досягти?
- Які часові рамки проекту?
- Хто ваші конкуренти?
Дуже важливо відповідати на такі питання швидко, чесно і відкрито, ніби дизайнер – це ваш давній друг, з яким ви давно не бачилися і якому так багато всього хочете розповісти за короткий час. Відкрите й довірче спілкування допоможе вам швидко зрозуміти один одного і прийти до спільного висновку. А це, у свою чергу, визначає якість виконаної роботи та успіх вашого проекту на ринку.
Якщо дизайнер пропонує варіанти, які зовсім не до душі, не варто відразу ж рубати з плеча і кидатися на пошуки іншого фахівця. Спробуйте прямо говорити про те, що вам подобається або, навпаки, не підходить і не є прийнятним. Наприклад, якщо шрифт здається занадто товстим, а колір – надто насиченим, не натякайте, а прямо скажіть про це майстрові. Повірте, так ви не скривдите людини, а тільки полегшите йому роботу над вашою задумкою!
3. Пам'ятайте про емоції
Уявіть, що у вас вже є новий сайт, логотип або тираж фірмових буклетів. Які емоції вони викликають у публіки? Що відчує людина, яка вперше побачить ваш проект? Не варто недооцінювати емоційний стан клієнтів, адже воно може значно вплинути на успіх вашого бренду.
Найчастіше люди роблять покупки, слідуючи за відчуттями, а тільки потім пояснюють свої дії логічно. Наприклад, можна приміряти ідентичну пару взуття в різних магазинах і відчути абсолютно несхожі емоції. На це впливає навколишня атмосфера, розташування вітрин в маркеті, колірні поєднання в інтер'єрі та багато іншого.
Теж саме стосується і вашого проекту. Подумайте, що може бути привабливого в бренді й чому клієнти виберуть вас, а не конкурентів. Які відтінки та форми викличуть приємні враження, а які – змусять почуватися незатишно?
4. Проявляйте активність
Добре, якщо ви вже знайшли спільну мову з дизайнером, ніби знайомі цілу вічність. Вже з першої зустрічі він зрозумів, чого ви хочете насправді, і почав роботу над вашим дитям. Чудово! Тим не менш, не варто очікувати, що фахівець зможе подивитися на проект вашими очима і самостійно зробити все так, як ви подумки зобразили.
Робота з дизайнером – це складний творчий процес, який повинен бути спільним не тільки на початковій стадії, а і на всіх наступних. Якщо майстер вже зробив якусь частину роботи, не бійтеся поглянути та дати свої коментарі. Хто знає, може саме це дозволить уникнути серйозних помилок і непорозумінь, а також істотно скоротить час на подальше внесення правок. Виявляйте активну участь у розробці дизайну вашого бізнес-проекту, контролюйте всі етапи його створення, і він неодмінно стане успішним!