21.05.2019
Якщо ви плануєте побудувати будинок, наймете ви інженера для розробки проекту або віддасте перевагу робити все самостійно? Чи завжди у вас вистачає умінь полагодити власними руками автомобіль? Зрозуміло, немає. Так чи інакше, але вам буде потрібна допомога професіонала, готового якісно виконати свою роботу.
Те ж саме стосується і дизайнера. Його завдання не просто створити красиву друковану продукцію. Він повинен зробити так, щоб аудиторія почала взаємодіяти, думати й інакше про вашу компанію, продукцію і послуги. І це означає, що перше враження багато значить. При цьому поправити імідж після неякісних візитних карток або флаєрів буде складно. Краще все відразу зробити правильно. І саме тому не варто пробувати свої сили в тій області, де не дуже добре розбираєтеся. Спробуємо вас переконати в необхідності найняти власного дизайнера, віддавати замовлення на аутсорс в спеціалізовану фірму або скористатися послугами професійного дизайнера, який завжди присутній в штаті хорошої друкарні.
На ринку представлено безліч програмного забезпечення для графічного дизайну, доступного кожному. Але встановити його на комп'ютері — ще не означає розібратися в усіх дрібницях. На відміну від новачків, професійні дизайнери створили безліч різної продукції для різних компаній. Тому добре розуміють, який стиль і яке оформлення найкраще підійде в кожному конкретному випадку. Їх практичний досвід допоможе досягти найкращих маркетингових результатів.
На початку проекту графічний дизайнер завжди потурбуватися про важливих складових майбутньої композиції, які не видно на перший погляд:
Щоб вивчити все це, непрофесіоналові буде потрібно безліч часу. Набагато краще буде, якщо ви зосередитеся на управлінні своєї компанії, пошуку нових клієнтів або розширенні продуктової лінійки — адже краще вас ніхто ваш бізнес не знає і є завдання, де ви по-справжньому необхідні.
Найняти людину за гроші, якщо можна спробувати все зробити самому, і при цьому заощадити гроші здається чимось суперечливим? Але це не так і ось чому:
Можливо, з дизайном одного невеликого виробу впорається і хтось із вашого штату. Але якщо ви націлені на маркетингову роботу і серйозний брендинг, вам не обійтися без професіонала, який буде виконувати всі ваші замовлення в єдиному стилі, знати особливості та нюанси, властиві успішним друкованим рекламним кампаніям.
Отже, навіть якщо у вас зовсім невелике підприємство, до створення маркетингових матеріалів краще залучити професіонала, який допоможе зробити продукцію не тільки привабливою, але й ефективною. Якщо все ж коштів на спеціальну людину не вистачає, хорошим рішенням стане «Біржа дизайну» - Інтернет-платформа, де можна озвучити свої вимоги та вибрати виконавця, який задовольнить за ціною і якістю робіт.