
Якщо ви плануєте побудувати будинок, наймете ви інженера для розробки проекту або віддасте перевагу робити все самостійно? Чи завжди у вас вистачає умінь полагодити власними руками автомобіль? Зрозуміло, немає. Так чи інакше, але вам буде потрібна допомога професіонала, готового якісно виконати свою роботу.
Те ж саме стосується і дизайнера. Його завдання не просто створити красиву друковану продукцію. Він повинен зробити так, щоб аудиторія почала взаємодіяти, думати й інакше про вашу компанію, продукцію і послуги. І це означає, що перше враження багато значить. При цьому поправити імідж після неякісних візитних карток або флаєрів буде складно. Краще все відразу зробити правильно. І саме тому не варто пробувати свої сили в тій області, де не дуже добре розбираєтеся. Спробуємо вас переконати в необхідності найняти власного дизайнера, віддавати замовлення на аутсорс в спеціалізовану фірму або скористатися послугами професійного дизайнера, який завжди присутній в штаті хорошої друкарні.
Кращий результат
На ринку представлено безліч програмного забезпечення для графічного дизайну, доступного кожному. Але встановити його на комп'ютері — ще не означає розібратися в усіх дрібницях. На відміну від новачків, професійні дизайнери створили безліч різної продукції для різних компаній. Тому добре розуміють, який стиль і яке оформлення найкраще підійде в кожному конкретному випадку. Їх практичний досвід допоможе досягти найкращих маркетингових результатів.

На початку проекту графічний дизайнер завжди потурбуватися про важливих складових майбутньої композиції, які не видно на перший погляд:
- просторової гармонії (то, як положення та оточення кожного елемента впливають на загальне сприйняття);
- колірній схемі (то, як різні кольори доповнюють один одного, дозволяють виділити головне і відтінити другорядне, як впливають на емоції користувача);
- особливості носія, для якого робиться дизайн (скажімо, до постерів і брошур підходи будуть абсолютно різними);
- правильному матеріалі (який забезпечить краще сенсорне і тактильне сприйняття) і після друкарської обробки (наприклад, тисненні фольгою, лакування або висіканні).
Щоб вивчити все це, непрофесіоналові буде потрібно безліч часу. Набагато краще буде, якщо ви зосередитеся на управлінні своєї компанії, пошуку нових клієнтів або розширенні продуктової лінійки — адже краще вас ніхто ваш бізнес не знає і є завдання, де ви по-справжньому необхідні.

Економія коштів
Найняти людину за гроші, якщо можна спробувати все зробити самому, і при цьому заощадити гроші здається чимось суперечливим? Але це не так і ось чому:
- ви наймаєте роки (а то й десятиліття) професійного досвіду. Людина багато вклав у свою освіту і готовий надати вам його без додаткових інвестицій.
- ви платите тільки за те, що необхідно. Досить багато дизайнерів працюють за проектами. Вам нема потреби брати додаткову особу в штат, платити ставку за ті години, коли його послуги не будуть потрібні, шукати додаткове робоче місце, надавати лікарняні або відпустки.
- ви отримаєте результат набагато швидше, ніж якщо доручити дизайн одному зі своїх співробітників, або спробуєте самостійно. Людина, яка в чомусь добре розбирається, здатна зробити за кілька годин то, на що іншим потрібні тижні.
Надійне партнерство
Можливо, з дизайном одного невеликого виробу впорається і хтось із вашого штату. Але якщо ви націлені на маркетингову роботу і серйозний брендинг, вам не обійтися без професіонала, який буде виконувати всі ваші замовлення в єдиному стилі, знати особливості та нюанси, властиві успішним друкованим рекламним кампаніям.
Отже, навіть якщо у вас зовсім невелике підприємство, до створення маркетингових матеріалів краще залучити професіонала, який допоможе зробити продукцію не тільки привабливою, але й ефективною. Якщо все ж коштів на спеціальну людину не вистачає, хорошим рішенням стане «Біржа дизайну» - Інтернет-платформа, де можна озвучити свої вимоги та вибрати виконавця, який задовольнить за ціною і якістю робіт.