З 1 липня Всеукраїнська мережа Друкарня «Вольф» почала використовувати cервис для електронного документообігу «Вчасно». Для клієнтів нашої компанії сервіс є безкоштовним.
Переваги переходу на електронний документообіг:
- Швидкість. Вся паперова робота замінюється декількома кліками, а документи доступні при авторизації з будь-якого комп'ютера.
- Безпека. Підписана документація зберігається «Вчасно» в зашифрованому вигляді протягом 3 років, без доступу до них третіх осіб (в тому числі, і співробітників «Вчасно»).
- Доступність. Весь документообіг безкоштовний - незалежно від кількості вхідної кореспонденції.
- Легальність. Сервіс працює в повній відповідності з чинним законодавством України.
Детальні інструкції по роботі з даним сервером додаються.
Довідка. Онлайн-сервіс «Вчасно» призначений для обміну, підписання та збереження будь-яких юридично значимих документів. Сервіс працює з усіма видами ключів електронно-цифрових підписів. Онлайн принцип роботи сервісу максимально простий і не вимагає установки на комп'ютер додаткового ПЗ. Для початку електронного документообігу потрібно лише підключення до інтернету.
Наші менеджери з радістю проконсультують вас: Контакти
Електронний документообіг: як це працює?
Додаток до Листа клієнтам КиївськаДВ