Все можна вирішити.
Необхідно лише оформити претензію до замовлення.
Або зв'яжіться з Вашим менеджером.
Важливо знати:
Заявка на претензію подається через Картку замовлення
Меню користувача> Мої замовлення. Далі клік на номер замовлення - це і буде картка замовлення. У самому низу є кнопка "Брак!"
Заявка розглядається не пізніше, ніж через 14 днів після отримання продукції.
Претензії не розглядаються в разі:
- якщо продукт був у вжитку
- пошкоджена зовнішня упаковка посилки при доставці
- відсутність упаковки при пошкодженні товару
- товар, недоліки якого виникли з вини покупця (неправильна експлуатація, недбале зберігання та ін.)
Допустима затримка на будь-якому етапі виробництва 1-3 робочих дня.
У разі затримки замовлення вартість доставки не компенсується.
У разі часткового або повного невиконання післядрукарських робіт:
Перерахунок/компенсація робиться згідно вартості робіт в накладі.
У разі невідповідності тиражу:
Перерахунок/компенсація робиться згідно вартості примірника в накладі.