В останні кілька років QR-коди стали доволі популярними. Вони є всюди: на пакуванні, зовнішній рекламі, візитівках, плакатах у музеях та ресторанах. Технологія, орієнтована на мобільні пристрої, усуває розрив між фізичним та цифровим світом, мінімізує контакти, відповідає заходам безпеки та водночас є унікальним маркетинговим інструментом. Маркетологи знайшли таким кодам різноманітні застосування: від обміну цінною інформацією, знижками та музикою до надання захопливих можливостей доповненої реальності. Наша стаття про те, як створити QR-код, і навіщо це потрібно.
Чим корисні QR-коди
Простими словами QR-код – це зручний спосіб компактно зберігати різні дані. QR-коди можуть бути прочитані та зрозумілі сучасними гаджетами. Вони сприяють взаємодії між компанією та користувачем через мобільний телефон, можуть надати більше інформації.
Як можна застосувати QR-коди:
- Спростіть доступ до вебсторінки або сторінки у соціальних мережах.
- Залиште координати. Щоб отримати телефон або електронну адресу, можна просто просканувати код на візитівці або флаєрі. Це особливо зручно, якщо додатково дати посилання на точку на карті.
- Завантажте програми. QR-код може вести на сторінку завантаження програми.
- Запустіть акцію. Подаруйте тому, хто просканує код, знижку чи бонус, розкажіть про спеціальні пропозиції.
- Залучіть. Доповнена реальність пропонує користувачеві унікальне поєднання аудіо- та візуальних ефектів і посилює інтерес до кампанії.
Як зробити QR-код
Вам буде потрібна допомога спеціальних генераторів. Ми рекомендуємо www.qr-code.com.ua, uk.qrcodechimp.com або www.websiteplanet.com/uk/webtools/free-qr-code-generator.
Алгоритм плюс/мінус однаковий:
- Відкрийте сайт, який дозволяє створити QR-код.
- Оберіть тип, який найбільше підходить: динамічний або статичний.
- Додайте всі дані та персоналізуйте QR-код, якщо це дозволяє генератор.
- Обов'язково протестуйте QR-код.
- Розмістіть його на різних рекламних матеріалах: візитівках, флаєрах, меню, а також на цифрових ресурсах.
Рекламна кампанія з використанням QR-кодів принесе безперечну користь різним галузям. Ви можете зробити спілкування з вашою компанією простішим, надати більше інформації, доповнити її незвичайними мультимедійними ресурсами, залучити аудиторію, зробити рекламу вірусною. Потрібна додаткова консультація? Звертайтеся до наших менеджерів просто зараз!