22.01.2016
Буклети є невід'ємною частиною корпоративного стилю компанії. Для створення міні-каталогу послуг або продукції використовується саме категорія БУКЛЕТ.
Як створити ефективний буклет, розповімо далі:
Перш ніж планувати зміст буклету, потрібно визначити, що потрібно Вашому клієнтові.
Плануйте буклет за чотирма позиціями: УВАГА, ІНТЕРЕС, БАЖАННЯ, ДІЮ. Буклет повинен привернути увагу, цікавий до прочитання, повинен підвищувати бажання до продукту або послуги, і сприяти до конкретних дій, таким, як купити, подзвонити і замовити.
Не ставте зображення вашого будинку на обкладинці буклету. Ваших клієнтів дійсно не хвилює, як ти любите і пишаєтеся Вашою компанією або наскільки велике Ваше будівля.
Запам'ятайте, клієнт зацікавлений не у Вашій компанії і її послуги, він зацікавлений в тому, що отримати, яку вигоду винесе з Вашої інформації.
Дайте їм причину, щоб діяти прямо зараз.
Після даної інформації, Ви гарантовано створите ефективний інструмент реклами. Буклети можуть бути євроформату, збираючись в три фальца, складені вдвічі або за типом гармошки.
Чудова новина! Спеціально на цьому тижні запускається ХІТ продукт ТИЖНЯ зі знижкою 30%. З 25.01.16 по 31.01.16 замовляйте БУКЛЕТИ А4 на крейдованому папері щільністю 130 г / м2 за ціною 989 грн за 1000 штук.
На сайті інтернет-магазину ціна вказується з урахуванням знижки. Для отримання буклетів необхідно зробити замовлення на протязі наступного тижня. Якщо у Вас немає макета, розмістіть замовлення на порталі Біржа дизайну і отримуйте десятки рішень на вибір.