10 кращих способів використовувати листівки влітку

10 кращих способів використовувати листівки влітку

07.08.2019

Листівки — чудовий маркетинговий інструмент, який дає можливість легко «достукатися» до цільової аудиторії та розповісти про продукти, сервіси або заходи. Як їх краще всього використовувати влітку? Читайте в нашому огляді.

    1. Сезонні пропозиції

Подумайте про те, як ваш бізнес може задовольнити сезонні побажання і потреби потенційних замовників і запропонуйте спеціальні знижки. Наприклад, саме влітку люди найчастіше звертаються за установкою або ремонтом кондиціонерів, розглядають купальні костюми та набувають охолоджені напої/морозиво.

У будь-якій галузі можна знайти те, що великим попитом у теплу пору року. І дуже недорогий і простий спосіб підстьобнути сезонні продажі — це розіслати листівки з барвистим дизайном.

    2. Підказки

Надішліть листівки з корисною інформацією, яка може стати в пригоді вашим клієнтам і водночас відноситься до сфери ваших інтересів. Ті ж компанії, які продають кондиціонери, можуть розповісти, як найкраще заощадити на електроенергії. Магазин виробів для домашніх вихованців може поділитися відомостями про те, як уберегти тварин від спеки. Продавці дитячих товарів можуть підказати, як бути в разі сонячних опіків, а продуктові мережі — поділитися цікавими сезонними рецептами.

    3. Робота над собою

У літній сезон люди найчастіше замислюються про заняття спортом і підтримці форми. Тому просування відповідних товарів або послуг буде цілком актуально. Наприклад, магазини одягу можуть розіслати листівки із зображенням новинок, фітнес-центри — запропонувати програми для зниження ваги, салони краси — комплексні програми по догляду за собою.

    4. Розв'язання проблем

Для літа характерні не тільки прекрасна погода і сонячний настрій, але і певні проблеми. Зокрема, багато людей страждають від алергії або надлишкової спеки. За допомогою листівок можна запропонувати ефективні рішення, які допоможуть впоратися з труднощами.

    5. Літні івенти

Надрукуйте листівки зі списком цікавих заходів у вашому окрузі та додайте рекламу вашої компанії. Якщо інформація виявиться корисною, то ваші листівки прикріплять до холодильників, і реклама буде «працювати» весь сезон.

    6. Партнерство

Спробуйте скооперуватися з представниками іншого бізнесу, який не є для вас конкурентним, і розробити загальний пакет пропозицій. Скажімо, ресторан може співпрацювати з театром і запропонувати особливі умови для вечері після вистави. Аквапарк і зоопарк в комплексі дозволять провести прекрасний сімейний вікенд.

Розділіть вартість друку листівок і їх посилання, об'єднайте бази даних. Так у вас зросте число потенційних клієнтів, а витрати на рекламу знизяться.

    7. Свята

Виділіть найбільш важливі для вашої аудиторії свята і не забудьте привітати кожного клієнта. Ідеально, якщо розсилка буде персоналізованої: сучасні цифрові засоби друку дозволяють індивідуалізувати кожен відбиток, яким би не був тираж. Також можна запропонувати особливі святкові умови на ваші товари або послуги.

    8. Подяки

Клієнти цінують увагу. Спробуйте подякувати їм за співпрацю, не прив'язуючись до свят або конкретних дат. Це прекрасний крок для формування лояльності.

    9. Змагання

Невелике змагання — скажімо, на кращий рецепт або фото, — відмінно допомагає наростити аудиторію і «пошуміти» в соціальних мережах. А розіслати умови можна саме на листівках.

    10. Погляд вперед

Якщо на самому початку літа, актуально розсилати спеціальні літні пропозиції, то ближче до середини, варто вже готуватися до осіннього сезону (початок навчального року, активізації бізнесу) і продумувати, як і чим саме можна залучити клієнтів. Ваші розсилки повинні випередити конкурентів і виглядати ефектніше і цікавіше.

Отже, листівки можуть використовуватися абсолютно по-різному. Але в будь-якому випадку, вони дозволяють нагадати замовникам про ваш бізнес, наростити кількість клієнтів, підсилити продажі. При цьому дуже важливо ретельно продумувати дизайн та поліграфічне виконання, використовувати нестандартні види обробки (скажімо, лакування або висікання). Чим більш запам'ятовується буде виглядати ваше виріб, тим кращий результат воно принесе.

Віртуальна АТС
Віртуальна АТС
Хочете, зателефонуємо
у зручний для Вас час?
КНОПКА
ЗВ'ЯЗКУ