10 типів контенту, які реально працюють

10 типів контенту, які реально працюють

12.08.2019

Хочете генерувати більше лідов і отримувати більше прибутку? Вам необхідний якісний контент. Але не всі види контенту однаково ефективні та корисні. Пропонуємо невеликий огляд найбільш привабливих варіантів в очах аудиторії.

    1. Блог

І пошуковики, і читачі люблять актуальну, подану живою мовою інформацію. Блог дозволяє постійно збільшувати аудиторію і дає можливість ненав'язливо вставляти необхідні ключові слова. Крім того, хороший блог формує ваш імідж як експерта в конкретному напрямку, і це допомагає збільшувати продажі.

У блозі можна ділитися новинами з вашої професійної області, давати корисні рекомендації, прогнозувати та аналізувати варіанти розвитку.

    2. Відео

Відеоролики дуже популярні. Вони втягують аудиторію і підвищують зацікавленість. При цьому аудиторія отримує більше інформації про вашу продукцію або послуги, філософії бізнесу.

Якісними роликами можна ділитися в соціальних мережах, постити їх на сайтах і популярних ресурсах на кшталт YouTube - що ще більше підсилює кількість відгуків.

    3. Зображення

Мало хто любить читати довгі тексти в Інтернеті. Намагайтеся якомога більше інформації подавати у вигляді зображень або інфографіки. Для цього не завжди потрібно залучати професійного дизайнера — можна скористатися чинними шаблонами. Також відмінно працюють фотографії продукції.

Подібна порада стосується не тільки контенту, представленого в Інтернеті, але і друкованої продукції, наприклад, буклетів або брошур.

Красиві картинки або інфографіка також мають величезний потенціал для репоста і нарощування аудиторії.

    4. Кейси

Реальні історії успіху, засновані на ваших послугах або продукції, підвищують довіру аудиторії. Багато людей вважають за краще сервіси, вже випробувані іншими, тому описані кейси стимулюють до співпраці.

    5. Електронні книги та гайди

Електронні книги, інструкції та іншої великоформатний контент дає цінну інформацію відвідувачам вашого сайту. Правда, щоб отримати доступ, їм доведеться поділитися з вами контактами або відповісти на кілька запитань. Такі дані будуть дуже корисні при плануванні маркетингових активностей. Скажімо, у вас з'явиться можливість зробити якісну поштову розсилку з персоналізованими друкованими пропозиціями.

    6. Пости в соціальних мережах

Соціальні мережі надають безліч можливостей маркетологу. Ви можете безпосередньо спілкуватися з замовниками, стежити за відгуками, залучати аудиторію на заходи. Але необхідно постійно оновлювати контент на ваших сторінках так, щоб підігрівати інтерес аудиторії та викликати бажання ділитися повідомленнями.

    7. Призначений для користувача контент

Долучіть ваших клієнтів до створення контенту. Це освіжає і сайт, і сторінки в соціальних мережах. Для цього можна придумати різні фотоконкурси, конкурси на кращу історію або щось подібне, пообіцявши хороший приз або бонус.

    8. Новини

Діліться з клієнтами новинами з вашої галузі. Регулярно (кожен день, тиждень, місяць) відправляйте їм дайджест найцікавішого. Доповніть електронні розсилки друкованими — і увагу публіки вам забезпечено. Крім актуальних новин, можна додавати результати досліджень, статистичні дані та прогнози — все, що може зацікавити.

    9. Вебінари

Дуже популярний вид заходів сьогодні. Дозволяє зібрати набагато більше людей, ніж на звичайний семінар і донести інформацію про бренд, послуги або щось важливе. Після вебінару можна поширювати посилання на його запис для тих, хто не зміг потрапити на сам івент.

    10. Інтерактивні інструменти

Інтерактивний контент змушує користувачів залишатися на сайті, що сприяє впізнаваності бренду та поінформованості про ваші пропозиції. Це може бути невелика гра, інтерактивне відео, калькулятор витрат, тест або опитування — всі засоби хороші, щоб читач затримався.

Отже, правильний вибір і створення якісного контенту дозволяє привернути увагу потенційної аудиторії і збільшити кількість зацікавлених «теплих» користувачів. Крім того, ви можете «управляти» іміджем, який формує компанія і створювати необхідні для бізнесу асоціації. Адже це здорово, чи не так?

Віртуальна АТС
Віртуальна АТС
Хочете, зателефонуємо
у зручний для Вас час?
КНОПКА
ЗВ'ЯЗКУ