5 маркетингових тактик для зростання продажів

5 маркетингових тактик для зростання продажів

16.10.2018

Незалежно від того, яким бізнесом ви керуєте, - магазином, салоном або рестораном, - грамотний контроль відіграє ключову роль в його успішності. І справа стосується не тільки управління робочими процесами, а й цілісного розвитку вашої справи.

Сформувавши правильну стратегію зростання компанії, можна налагодити комунікації з цільовою аудиторією, залучити нових клієнтів і тим самим збільшити продажі. Звичайно, це займе певний час, але, повірте, результат коштує кожної витраченої секунди!

У сучасному світі маркетингу існує досить багато способів просування бізнесу, але ми розповімо лише про дійсно працюють. Пропонуємо 5 найефективніших тактик для зростання продажів. Ну що, готові йти назустріч успіху?

Імпульсні покупки

Якщо ваша мета – збільшити середній чек кожного клієнта, варто задуматися про недорогих товарах, які можуть сподобатися покупцям. Для початку погляньте на простір навколо вас і подумайте, як використовувати його з максимальною вигодою. 

Наприклад, в кафе або магазині розмістіть стійку зі снеками, батончиками, жуйками, серветками. Вони неодмінно сподобаються тим, хто віддає перевагу активному ритму життя і часто подорожує. 

У бутику одягу або взуття можна додатково пропонувати клієнтам супутні товари: засоби по догляду за речами, аксесуари, модні журнали з готовими образами та красиві пакування.

Такі корисні дрібниці практично ніколи не бувають зайвими, тому вони обов'язково привернуть увагу навколишніх і збільшать ваші продажі.

Суперакції

Не знаєте, як залучити нову аудиторію? Один з найпростіших і дієвих способів – запустити цікаві знижки та акційні пропозиції. Звичайно, не варто робити банальний розпродаж товарів зі старої колекції, які вже не перший рік припадають пилом на складі. 

Набагато цікавіше запустити конкурс, присвячений старту нового сезону. Припустимо, кожен чоловік, який скоїв у вас покупку на 500 і більше гривень, автоматично стає учасником розіграшу і може отримати гарний подарунок. В такому випадку ніхто не засмутиться, дізнавшись, що отримана річ випущена 2 роки тому. 

Новина про таку акцію швидко розлетиться серед покупців і послужить відмінною мотивацією заглянути до вас на вогник. А для ще більшого wow-ефекту всюди розміщуйте яскраві афіші та плакати із запрошенням на розіграш і короткими умовами отримання призів. 

Нехай люди заздалегідь дізнаються про прийдешній захід, щоб вони встигли покликати з собою друзів і скасувати будь-які інші плани на цей день.

Програми лояльності

Багато компаній часто займаються просуванням брендів, орієнтуючись на нових клієнтів. Проте варто пам'ятати про те, що основа успішного бізнесу – це віддана аудиторія, яка завжди робить покупки саме у вас, не пропускаючи новинки та розпродажі. Як же залучити клієнтів, які стануть постійними?

Перевірений і ефективний варіант – це програма лояльності. Що, якщо не постійна знижка, здатне утримати покупця, продемонструвати вашу подяку і збільшити прибуток? Так-так, накопичувальні бонуси та інші винагороди відразу ж викликають прихильність людини до брендового продукту. 

Щоб зробити програму лояльності максимально привабливою для клієнтів і вигідною для вас, акцентуйте увагу на переваги бренду та обов'язково дайте знати про персональні пропозиції. Погодьтеся, подібні дрібниці завжди так приємні!

Подарункові карти

Якщо ви бажаєте знайти нових покупців, подарункові карти – як раз те, що потрібно. Клієнти зможуть купити їх для рідних, друзів, і тим самим ненав'язливо прорекламувати вашу компанію. 

Подарунковими можуть бути як купони зі знижками на певні позиції, так і грошові сертифікати на придбання різних товарів і послуг. Ви можете заздалегідь замовити їх в друкарні, вибравши найбільш оригінальний і привабливий дизайн. Так, стильні картки з красивим логотипом доставлять не тільки естетичну насолоду, але і стануть вагомим приводом стати вашим клієнтом.

Живе спілкування

Залучити нових клієнтів до свого бренду можна також за допомогою абсолютно простих речей. Наприклад, грамотної комунікації. Проявляйте активність в соціальних мережах, спілкуйтеся з потенційними покупцями, і ви помітите, як це позитивно впливає на брендовий імідж.

Опублікуйте на сторінці компанії інформацію про найближчі заходи та запропонуйте відвідувачам підписатися на щотижневу розсилку, щоб не пропускати свіжі новини. Проведіть швидке опитування або інтернет-розіграш з цікавими завданнями. Нехай аудиторія відчує Дружній зв'язок з вашою компанією, а також переконається в її чесності та надійності. 

Ось такі нескладні способи допоможуть налагодити бізнес-справи, зацікавити та утримати цільову аудиторію, а також значно підвищити рівень продажів в компанії.