Паперові стаканчики — відмінний маркетинговий інструмент

Паперові стаканчики — відмінний маркетинговий інструмент

09.10.2019

Мета практично будь-якої рекламної кампанії — достукатися до своєї цільової аудиторії. Реклама на паперових стаканчиках у багатьох випадках може стати прекрасним інструментом: середній час взаємодії з цим носієм 5-7 хвилин (на відміну від зовнішньої реклами або роздавальної продукції, на вивчення яких йде всього кілька секунд). Цей носій ідеально підходить для просування бізнесу різних сегментів користувачів.

Студентська аудиторія

Студентська аудиторія має величезний потенціал для реклами навчальних платформ, різних додатків, закладів швидкого харчування, служб таксі та багатьох інших сфер. Але молодих людей від 18 до 25 років складно переконати в чомусь, використовуючи пересічні кошти. При цьому, студенти проводять велику кількість часу в їдальнях і кафетеріях на території студентських містечок або поруч з ними. І рекламні оголошення на паперових стаканчиках цілком можуть привернути їхню увагу.

Уявіть, що кілька разів в день, купуючи чай, кава або інший напій, ваш потенційний клієнт стикається з барвистим паперовим стаканчиком із зображенням вашого логотипу та / або рекламним слоганом — така реклама, швидше за все, виявиться ефективною.

Важливо пам'ятати, що молодь сьогодні знаходиться в цифровий залежності. Щоб її «зачепити», необхідно використовувати синергію з цифровими медіа. Скажімо, помістивши на паперовий стаканчик QR-код, який направляє аудиторію на веб-сайт або в мобільний додаток, можна істотно збільшити відгук від реклами.

Офісні співробітники

Комунікація з корпоративними співробітниками може бути утруднена через їх напружений графік роботи. Кава-брейк або обідня перерва — найкращий час, щоб привернути їхню увагу. У цей період вони найбільш розслаблені та готові до отримання інформації.

Якщо в офіс потраплять стаканчики з вашим брендом, вони обов'язково викличуть інтерес. Крім того, продуманий підхід до дизайну може спровокувати «вірусний» ефект. Нанесіть на стаканчики коди для отримання знижок, сувенірів або подарунків — і ваше виріб неодмінно стане темою для обговорення під час обідньої перерви.

До речі, отримати ваші брендовані склянки буде цікаво і менеджменту цікавить вас підприємства, адже це дозволить заощадити на відповідних витратах.

Бізнес

Бізнесмени проводять досить багато часу в літаках і залах очікування аеропорту. Якщо в цей момент до них потрапить стаканчик з вашим брендом, швидше за все, його помітять — і це може стати відмінним способом презентувати бренд, справити перше враження. Крім того, є шанс, що ваше виріб побачать і будуть розглядати й сидять поруч пасажири.

Також відмінним каналом комунікації з бізнес-аудиторією в конкретній галузі може стати поширення стаканчиків з рекламою під час виставок, конференцій та інших подібних заходів. Як і у випадку з підприємствами, організатори із задоволенням візьмуть стаканчики для свого кейтерингу, оскільки це дозволить заощадити.

Мандрівники та жителі передмість

У поїздах та електричках кожен день тисячі паперових стаканчиків використовуються для подачі чаю, кави та прохолодних напоїв. За допомогою реклами можна націлювати звернення на жителів певного регіону.

Це далеко не повний перелік рекламних можливостей, який пропонують рекламні стаканчики. Вони можуть ефективно взаємодіяти з аудиторією в торгових центрах, лікарнях і будь-яких інших громадських місцях з великим трафіком. Доступна вартість, універсальність, достатній простір для нанесення логотипу, слогану і рекламних зображень, можливість об'єднати друковані та цифрові технології, практично повсюдне використання роблять їх прекрасним вибором для просування різного бізнесу, незалежно від його масштабу. Головне — правильно підібрати місце поширення, розробити гарний дизайн і замовити якісний друк.