Чорно-білий дизайн: стильний вибір друкованої продукції

Чорно-білий дизайн: стильний вибір друкованої продукції

22.01.2019

Ідеальна маркетингова кампанія з використанням красиво оформлених друкованих матеріалів дуже сильно впливає на аудиторію, привертає увагу і стимулює взаємодіяти з брендом. Але чи завжди виходить хороший макет? Чи Не занадто він яскравий і строкатий? Велика кількість різних відтінків може бути відштовхувальний. Ось чому не варто скидати з рахунків старий добрий чорно-білий дизайн.

Чорно-біла графіка-фантастична альтернатива кольоровим зображенням. Вона завжди в моді, практична і при цьому виглядає карколомно. Хороший контраст може посилити враження, а ця колірна схема надає витонченість. При цьому відсутні конотації, властиві яскравим фарбам. Пропонуємо кілька ідей по використанню чорно-білого дизайну.

Натяк на нуар (голлівудські кримінальні драми 1940-1950-х)

Нічого так не приваблює аудиторію, як трохи таємничості. Залучіть елементи «чорного кіно», популярного в середині минулого століття. Чорно-біла колірна схема, силуети людей-все це зображає певну епоху, інтригує з цієї причини запам'ятовується.

Оригінальні візерунк

Кольоровими візерунками складно здивувати, а ось чорно-білі будуть виділятися і запам'ятовуватися. Вони виглядають елегантно і хитромудро. Також можна використовувати мальовані ілюстрації

Дивовижна типографіка

Коли ми говоримо про чорно-білий дизайн, не варто забувати та про вплив правильної типографіки (оформлення за допомогою набірного тексту). Чорний текст на білому фоні та білий текст на чорному тлі привертають особливу увагу, якщо використовувати цікаві та оригінальні гарнітури шрифтів. Найчастіше типографіка виглядає настільки красиво, що додаткові зображення навіть не потрібні. Це ідеальний спосіб зробити так, щоб ваш меседж запам'ятався.

Великий текст

Чорно-білий текст може виглядати виграшно не тільки коштом гарнітури, але і шляхом розміру шрифту або жирне виділення. Досить виділити таким чином одне слово, і воно відразу впадає в очі. Відсутність зайвого та акцент на головному-істотна перевага, якщо використовувати такий дизайн, скажімо, в рекламі.

Цікава перспектива

Ваша аудиторія щодня стикається з великою кількістю рекламних зображень, де текст розташований лінійно і прив'язаний до вертикалі або горизонталі. Змініть це - і дизайн буде істотно відрізнятися від конкурентів. Є безліч варіантів використовувати різну перспективу

Рух

Ще одна відмінна ідея для чорно-білого дизайну - використовувати оптичні ілюзії, що виробляють враження руху. Такі зображення по-справжньому інтригують, притягують погляд.

Вільний простір

Використовувати якомога більше "повітря" - прекрасна ідея для будь-якого дизайну. Це дозволяє уникнути перенасичення контентом або картинками, сфокусуватися на головному. У чорному-білому варіанті це також чудово працює.

Негативний простір

Дизайн, де на чорному тлі білі зображення або написи виглядає дуже помітно. Продумана концепція змусить затримати погляд, щоб розглянути все уважно.

М'які акварелі

Далеко не вся чорно-біла графіка повинна мати чіткі форми. Можна пом'якшити зображення, зробивши його в жанрі акварелі, і залучивши різні півтони та відтінки сірого. Це буде виглядати дуже елегантно і вишукано. Контрастність збережеться, однак макет буде не "кричати", а м'яко та інтелігентно "говорити".

Чіткі лінії

Строгі лінії або смужки на тлі можуть вигідно відтінити поліграфічну продукцію. Вона буде виглядати дуже стильно.

Ефектні фото

Чорно-білі фотографії надають реалістичності та виглядають вінтажно. В такому стилі можна оформити корпоративний каталог - і він дозволить виділитися на тлі строкатих конкурентних пропозицій.

Натуральні текстури

Чорно-білі відтінки можна використовувати для передачі текстури природних матеріалів, наприклад, мармуру.  Такий фон буде викликати асоціації з надійністю і фортецею, тому бренд викличе довіру.

Отже, чорно-білі зображення дають величезний простір для уяви. Якщо їх застосовувати в оформленні реклами та поліграфічної продукції, то ваша аудиторія зможе зосередитися безпосередньо на перевагах продукту, а не на барвистих картинках. Такий дизайн менш кричущий і краще запам'ятовується, оскільки відрізняється від більшості матеріалів.

Особливо ефектно чорно-біла поліграфічна продукція буде виглядати на дизайнерському папері з текстурою, яка підкреслить ексклюзивність. Також хорошим рішенням буде використовувати глянсове вибіркове лакування, яке дасть можливо ненав'язливо підкреслити найбільш важливі ділянки зображення або тексту.

Підготовлено контент-агентством Stream Content Agency