Що і навіщо друкувати на цупкому папері 400 г/м2?

Що і навіщо друкувати на цупкому папері 400 г/м2?

25.04.2023

Нещодавно ми публікували новину про те, що в наш асортимент паперу для друку повернувся папір щільністю 400 г/м2. Розкажемо докладніше, які переваги забезпечує друк на щільному папері та для якої продукції його найкраще використовувати.

Де використовується щільний папір для друку

Щільність (товщина) паперу має найважливіше значення під час вибору матеріалу для кожного конкретного проєкту. Якщо для масових роздаткових матеріалів, наприклад, флаєрів підходить тонкий бюджетний папір, то для продукції, яка має виглядати солідно, краще обирати щільніші варіанти. Один із найпопулярніших продуктів, які виготовляються з паперу 400 г/м2 у нашій друкарні, – візитівки преміум-класу. Але це далеко не єдиний продукт, який виглядає максимально ефектно, такий матеріал використовується для друку:

  • меню;
  • листівок;
  • запрошень;
  • подарункових, клубних, дисконтних карток;
  • сертифікатів та дипломів;
  • обкладинок для презентацій чи брошур.

Чим гарний такий папір

Товстий та щільний папір – це практичне та привабливе рішення. Його переваги для преміальної друкованої продукції:

  • міцність. Вироби, надруковані на тонкому папері, мнуться і через короткий час виглядають зношеними. Якщо ви прагнете, щоб візитівка або будь-який інший виріб виділявся і залишався в тому ж стані, в якому ви передаєте його клієнту, інвестиції в міцніший папір будуть виправданими. Довговічне використання є особливо важливим для подарункових або дисконтних карток, дипломів, меню;
  • перше враження. Ми красиво одягаємося, якщо хочемо справити гарне враження. Візитні картки та інші рекламні матеріали нічим не відрізняються. Ви передаєте їх, щоб надати свою контактну інформацію, але це також шанс продемонструвати свій професіоналізм. Саме тут у гру вступають дизайн, щільність паперу, характеристики та покриття. Якщо людина отримує 10 візитівок на день, ваша, надрукована на щільному папері, безсумнівно, буде кращою;
  • імідж. Товсті візитівки створюють образ стабільності, професіоналізму та сталості. Вони здаються більш розкішними на дотик і одразу допомагають сформувати потрібну думку. Ще один ефектний та ефективний інструмент для формування іміджу та підтримки лояльності клієнтів – гарні вітальні листівки, які використовуються замість візиток або для прямих поштових розсилок.

Отже, ми сподіваємося, що переваги використання цупкого паперу надихнуть вас на використання його у своїх інтересах. Шукаєте оригінальне рішення, яке дозволить здивувати клієнтів, – на нашому сайті wolf.ua ви обов'язково знайдете те, що потрібно!