Що вибрати - брошуру або буклет?

— 04.05.2017


Коли перед компанією виникає питання презентірованія продуктів або послуг на зустрічах з партнерами, на виставках або інших заходах, варто оцінити ситуацію з точки зору маркетингу.

Перше питання, яке потрібно задати собі, це «Для чого Вам потрібен цей друкований пройдуть». Після аналізу таких пунктів як: аудиторія, масштаб покриття, сфера використання і, в кінці-кінців, витратний бюджет, Ви можете задати питання «Який обсяг інформації необхідно надати аудиторії?». Якщо інформації небагато, раціонально використовувати категорію «рекламний буклет». Рекламний буклет - це лише однієї сторінки друкованих продукт, який складається в двох чи трьох в формі гармошки або в намотування. У буклеті краще інформацію поділити на блоки, відповідно до сторінками. Внутрішню частину можна зробити одним цільним блоком.

Друк буклетів використовується при прямій розсилці, при роздачі на виставках і презентаціях, в торгових центрах на промо-стійках.

Якщо ж інформація виходить за рамки обсягу для сторінок буклету, оптимальніше використовувати брошуру. Брошура - це багатосторінковий друковане виріб, складається з 4 і більше сторінок і кріпиться, в основному, на скобу. Першу і останню сторінки (обкладинка брошури) найкраще відвести для іміджу компанії.

Друк брошур необхідна для презентації компанії на виставках, ділових зустрічах для того, щоб показати статус компанії, а також надати інформаційну платформу про компанію та її послуги.


Компанія для свого просування і для максимального ефекту може замовити друк комплекту рекламних матеріалів: буклети, брошури, флаєри, а також візитки, листівки, ділові бланки. В цьому випадку ефект затьмарить масштабністю і більшою результативністю.