Шановні клієнти!
Через часті відключення світла та високе сезонне навантаження терміни відвантажень можуть зміщуватись на 1–4 днів залежно від продукції.
Флаєр все ще інструмент ефективного маркетингу

Флаєр все ще інструмент ефективного маркетингу

04.05.2017

Флаєр ВСЕ ЩЕ ІНСТРУМЕНТ ЕФЕКТИВНОГО МАРКЕТИНГУ

 Флаєри є потужним інструментів маркетингу для Вашого бізнесу або заходи. Надруковані маркетингові матеріали дають Вам шанс створити візуальне уявлення про те, хто Ви і що Ви пропонуєте.

Коли Ви створюєте красиво оформлений флаєр, можна дуже легко залучити потенційних клієнтів з'єднанням красивих зображень і добре продуманої інформацією.

Привабливі флаєри, листівки і буклети прекрасно підходять для використання на конференціях, виставках і при поширенні методом прямого маркетингу. Незважаючи на невеликі розміри, вони можуть передати сильний меседж. Хороший маркетолог може захопити й утримати увагу потенційного замовника саме методом візуального донесення інформації.

А тепер уявіть все друковані рекламні матеріали, які Ви бачили протягом останніх днесколькіх тижнів. А Ви пам'ятаєте які-небудь подробиці про те, що Ви бачили, або навіть ще краще, що вони містили? Те, що зараз хочемо донести, це створення бажаного результату з незабутнім закликом до дії. Для розробки листівки, яка є ефективною, необхідно кілька речей, які Ви повинні врахувати і використовувати правильно при виготовленні Вашого флаєра для забезпечення максимальної результату для аудиторії.

Серед основних пунктів, які потрібно врахувати, є:

  • Використовуйте правильні кольору
  • Визначте категорію, для якої призначені друковані вироби та місця розповсюдження
  • Не використовуйте занадто складний зміст
  • Зосередьтеся на перевагах
  • Обмежте себе двома шрифтами
  • Піспользуйте короткі формулювання
  • Виберіть компанію, яка гарантовано виготовить якісний друкований продукт