Готуємо друкований каталог: способи надихнути покупця

Готуємо друкований каталог: способи надихнути покупця

08.11.2018

Кінцева мета для багатьох видів бізнесу - успішні продажі. І чим більше продажів, тим краще. Друкований каталог може стати відмінним інструментом, що допомагає збільшити дохід. Він дає можливість познайомити з асортиментом людей віддалено, без необхідності відвідати магазин або інший заклад.

Особливо популярними каталоги стають з розвитком електронної комерції: надайте всю релевантну інформацію, і продукти продадуть себе самі. Тому потрібно ретельно продумати наповнення каталогу і якісно його виготовити.  Пропонуємо кілька ідей, які допоможуть підвищити привабливість каталогу в очах потенційної аудиторії.

Хороший дизайнер

Якщо хочете отримати гарне видання, не економте на позиції дизайнера. Перегляньте портфоліо кандидата, щоб переконатися, що його стиль відповідає вашому смаку. Пошукайте приклади тих каталогів, які вам здаються привабливими та покажіть їх дизайнеру, це дасть йому напрямок для творчості. Якісний дизайн - основа привабливого каталогу

Регулярність

Не варто вміщати відразу всі продукти в один каталог. Краще розосередити по різних виданнях і періодично розсилати - так ви зможете частіше нагадувати про себе, робити акцент на актуальні пропозиції, звертати увагу на новинки. Недорогі регулярні каталоги - хороший привід нагадати про себе

Знижки та акції

Лімітовані пропозиції викликають у користувачів певне занепокоєння, бажання встигнути скористатися акцією, що призводить до зростання продажів.

Візуальний контент - це найкраща форма для каталогу. Він набагато ефективніше нудних описів. Люди охочіше розглядають картинки, ніж читають текст. Красиві ілюстрації заманюють. Не використовуйте фото з Інтернету, замовте професійну фотозйомку. Бажано, при цьому, щоб фотограф вже знімав той тип продукції, які представлений в каталозі.

Контекст

Найкраще демонструвати продукцію в контексті. Скажімо, спідниця на моделі виглядає цікавіше, ніж просто зображення спідниці, а фото дивана буде органічніше і привабливіше в затишному інтер'єрі.

Інтерактивність

Відео - секретна зброя для каталогу. Зрозуміло, його не можна вставити в друковане видання. Але можна розмістити QR-код, відсканувавши який, користувач потрапить на спеціальний ресурс з відеороликами, тривимірними зображеннями та будь-якою інформацією, формат якої неможливо надрукувати. Такий інноваційний підхід обов'язково підстьобне інтерес і буде стимулювати отримати додаткову інформацію. Також можна доповнити опис і звичайними посиланнями в розрахунку на аудиторію, що не користується смартфонами. Комбінація друкованих каталогів і цифрових технологій посилює загальний інтерес користувачів

Вартість товару

Необхідність дзвонити, щоб з'ясувати наявність або вартість багатьох дратує. Тому дайте максимум інформації, в тому числі та ціну на продукцію. Подбайте про те, щоб весь асортимент, представлений в каталозі був присутній на складі. Каталог акційних пропозицій - відмінний привід нагадати про себе

База даних

Має значення не тільки наповнення каталогу, але і цільова аудиторія одержувачів. Тому потрібно істотну увагу приділити наповненню бази даних, актуалізації інформації про клієнтів і пошуку потенційних.

Грамотність

Навіть якщо тексту в каталозі зовсім небагато, варто якісно його вичитати. Бажано вдатися для цього до допомоги професійного редактора. Помилки в тексті погано позначаться на іміджі вашої компанії в цілому.

Електронна копія

Багато сучасних користувачів оцінять можливість подивитися каталог не тільки в друкованому вигляді, але та електронному, тому варто підготувати обидві версії та в обох послатися на можливість перегляду дубліката. Ще одна перевага - посиланням на електронну версію можна ділитися в соціальних мережах, що дозволяє збільшити аудиторію без додаткових вкладень.

Поліграфічне виконання

Люди отримують велику кількість різної друкованої продукції поштою. Щоб на каталог звернули увагу, він повинен виділятися. Для цього можна використовувати дизайнерський папір (більш щільну, з певним рельєфом, не білого кольору) або вдатися до різних варіантів обробки. Скажімо, з допомогою вибіркового лакування можна акцентувати увагу на певних деталях зображення або фрагментах тексту. Цікавий варіант - зробити каталог не прямокутним, а надати йому форму, пов'язану з вашою продукцією. Вибіркове лакування-безпрограшний варіант, особливо в каталогах преміум-сегмента.

Таким чином, каталог відмінно сприяє підвищенню продажів, якщо грамотно підійти до його наповнення, не економити на редактора, дизайнера і фотографа, а також скористатися сучасними поліграфічними технологіями.