Багато людей довіряють друкованій рекламі набагато більше, ніж цифровий. При цьому, під час читання запам'ятовується більше інформації. З цієї причини друкована брошура — відмінний спосіб представити свою компанію новим клієнтам і зробити на них сприятливе враження. Ми підготували топ-10 рекомендацій, які допоможуть грамотно підготувати брошуру та отримати максимальну віддачу від свого бюджету на друк.
1. Корпоративний стиль
Дуже важливо створювати рекламну продукцію в єдиному стилі. Мова про логотип, кольоровій гамі, загальні принципи дизайну і філософії бренду. Згадайте, наприклад, які приємні асоціації викликає мінімалістичний дизайн, характерний для технологічного гіганта Apple.
Якщо ви тільки починаєте працювати над іміджем, то обов'язково продумайте корпоративні відтінки. Скажімо, для виробника електроінструментів не дуже добре підійдуть пастельні тони, оскільки вони не відповідають функціональним і чоловічим продуктам, так само як екологічно чиста компанія вибрала б більш природні кольори, а не яскраво-червоний
2. Конкурентні відмінності
Навіть якщо ви новачок у світі бізнесу, життєво важливо знати, в чому ваша унікальність. Брошура повинна дати відповідь на питання, чому клієнт повинен купити у вас, ніж у когось другого. Це може бути інший продукт, спеціальна послуга або спосіб доставлення — щоб це не було, це варто підкреслити.
3. Конкретне повідомлення
Основне посилання брошури — розповісти людям про бізнес. Це може здатися очевидним, але багато людей потрапляють в глухий кут, впроваджуючи нові продукти або послуги. Можливо, ви хочете заново представити бізнес давнім партнерам, або перейти на новий ринок, або повідомити про розширення асортименту — сфокусуйтеся на чомусь одному і дотримуйтеся єдиної теми.
4. Цільова аудиторія
Всі маркетингові стратегії вимагають синхронізації з цільовою аудиторією. Визначте, з ким хочете працювати та постарайтеся дати вашим потенційним клієнтам саме те, що їм необхідно. При цьому не потрібно турбуватися про людей, яких ви можете виключити — задовольнити відразу всіх не вийде. Друковані промоакції в цьому випадку стануть набагато ефективніше.
5. Обкладинка
Обкладинка з першого погляду повинна викликати у людей бажання перегорнути сторінку і дізнатися більше про ваш бізнес. Однак потрібно бути обережним і слідувати загальному стилю і тематиці. Фотографія гарної жінки на брошурі серйозної сантехнічної компанії навряд чи спрацює. Це застаріла тактика.
Уявіть, що ви є вашим власним клієнтом і подумайте про те, що вам сподобається, перевірте це на друзів і колег. Продайте переваги, уявіть продукт з точки зору замовника. Якщо ви можете відповісти на питання потенційних клієнтів, «чому це мені вигідно?», - то ви привернули їхню увагу.
6. Логіка
Логічний виклад необхідно для того, щоб інформація добре сприймалася. Почніть з основ: розкажіть, що робите і де. Тоді можна додати, як саме це робиться, і чим ваш продукт або послуга допоможуть читачеві.
Немає сенсу розповідати аудиторії про дивовижний сучасному обладнанні, якщо люди не знають, що це таке; вигода для них набагато важливіше.
7. Історія компанії
Невелика довідкова інформація про бізнес допомагає завоювати довіру. Головне, залишайтеся оптимістичними, не потрібно ділитися всіма проблемами, з якими ви зіткнулися. Вам потрібно, щоб люди знали, що у вас за плечима є досвід, і що в майбутньому ви зможете надати післяпродажну підтримку.
8. Актуальність
Якщо ви друкуєте великі тиражі, щоб заощадити гроші, то подайте контент так, щоб він залишався актуальним. Не кажіть про новинки, персоналі або обладнанні.
Багато тиражні замовлення часто виявляються більш економічними в перерахунку на одну копію. Однак у багатьох випадках ефективніше вдатися до цифрового друку і замовити точну кількість (скажімо, 10 брошур до заходу), зробити продукцію персоналізованої та адаптованої під аудиторію і події.
9. Заклик до дії
Заклик до дії — важливий компонент будь-якого рекламного виробу. Вам мало, щоб клієнти просто прочитали брошуру. Необхідно підштовхнути їх до реакції — скористатися пропозицією, зателефонувати, обговорити асортимент або щось подібне. І цей посил потрібно чітко сформулювати.
10. Місія
Обов'язково розкажіть клієнтам про місію компанії. Так ви даєте людям чітке уявлення про ваші наміри та цінностях, що має велике значення для першого враження. Це не повинен бути тривалий план на майбутнє, достатньо лише кількох пунктів. Але постарайтеся зробити їх унікальними.
Отже, на відміну від інших рекламних виробів, скажімо, листівок або флаєрів, брошура вимагає іншого підходу до наповнення. Роздавальна листова продукція зазвичай містить коротку інформацію про спеціально пропозиції, запуск нового товару, проведення івенту. Брошура дає більше відомостей. Її мета привернути клієнта і переконати його зробити інвестиції. Тому продуманий контент надзвичайно важливий.