
Коли ви працюєте в малому бізнесі з обмеженим бюджетом, у вас немає можливості викласти величезні кошти за рекламний ролик на провідному телеканалі. Прикро, якщо коштів на залучення нових клієнтів не вистачає. Але існує безліч безкоштовних способів доповнити ваші платні рекламні зусилля. Включивши їх у свою стратегію, ви можете усунути деякі несуттєві витрати та сконцентрувати бюджет для більш перспективних ігор.
Google My Business для оптимізації для локального пошуку
Один з найпотужніших безкоштовних способів реклами вашого бізнесу - Google My Business, який дозволяє компаніям керувати своєю присутністю в пошуковій видачі Google і картах Google. Інструмент може підтримати ваш рейтинг в результатах локального пошуку.
Високий рейтинг в локальному пошуку показує, що ви — легітимна і релевантна компанія. Ви б не зайняли перше місце в Google за «місця для піци поруч зі мною», якби закрилися шість місяців тому. Крім того, якщо в локальному пошуку ви маєте високий рейтинг, більше споживачів зволіють ваш бізнес конкурентам.
Гостьові повідомлення для інших блогів
Є кілька головних переваг для гостьового постингу в популярному блозі. Ви можете отримати вигоду від підключення до аудиторії цього блогу, а також можете стати лідером у своїй галузі.
Оскільки гостьова публікація в популярному блозі дозволяє отримати доступ до усталеної аудиторії й високому авторитету домену, така практика іноді може бути більш вигідною, ніж публікація в вашому власному блозі. Крім того, ви можете посилатися на свій власний сайт. Таке посилання може підвищити його рейтинг в пошукових системах.

Публікуйте контент в соціальних мережах
Facebook - це прекрасна платформа для спілкування з клієнтами, відмінне місце для обміну бізнес-контентом і можливість продемонструвати досвід у своїй галузі.
Ваш зв'язок та інші учасники будуть взаємодіяти з вашими повідомленнями та ділитися ними, створюючи безкоштовне просування. Те ж саме стосується й інших соціальних мереж.
Експериментуйте з фото і відео платформами
Хоча Facebook, Twitter і LinkedIn можуть бути відмінними платформами для початку, використання таких платформ, як YouTube, Instagram, Pinterest, дасть вам більше можливостей для демонстрації використання візуальної стратегії.

Інтерв'ю на бізнес-подкастах
Щоб з'ясувати, яким платформам вашій команді слід віддавати пріоритет, важливо диверсифікувати рекламні зусилля. Скажімо, деякі люди вважають за краще слухати подкасти, а не читати статті. Щоб до них «достукатися», зв'яжіться з власниками популярних подкастів і запропонуйте ідеї для інтерв'ю.
Підпис до електронних листів
Не варто недооцінювати потенціал ваших електронних листів. Додайте до кожного шаблон підпису, включивши туди не тільки контактну інформацію, а й адреса сайту і сторінки в соціальних мережах.
Поштові розсилки
Прямі розсилки можуть стати корисним каналом для просування контенту, інформування про новини, пов'язані з бізнесом, встановлення більш глибоких відносин з потенційними та наявними клієнтами.
Спілкування на заходах
Спілкування з іншими професіоналами на галузевих заходах — це відмінна можливість зустрітися з потенційними споживачами в місці, де вони готові обговорити ваш бізнес.
Виступ на заходах
Виступ на івент, що відноситься до вашої галузі, — це ще один спосіб продемонструвати свій досвід, привернути увагу до вас і вашого бізнесу, підвищити впізнаваність бренду і довести, що ваш бізнес здатний розв'язувати проблеми споживачів.
Безкоштовна роздача продукту або конкурс
Роздача продукту або конкурс — це простий спосіб спонукати нових глядачів підписатися на ваші канали соціальних мереж або веб-сайт. Крім того, поширення недорогих фірмових товарів, таких як футболки або кружки, є хорошим способом просування бренду
Брошури або листівки
Розміщення брошур або листівок в місцевих бібліотеках, кав'ярнях, перукарень та інших закладах — це унікальний спосіб виходу в офлайнові місця, де люди проводять багато часу.

Огляди клієнтів
«Сарафанне радіо» як і раніше один з кращих способів просування. Споживачі довіряють думці інших споживачів. Запропонуйте клієнтам написати відгук про їхній досвід на таких популярних платформах, як Google або Facebook.
Отже, такі недорогі, а то і зовсім безкоштовні стратегії, — можуть стати відмінним способом отримати нових клієнтів, посилити позиції на ринку, збільшити прибутковість. Експериментуйте і використовуйте оптимальні та ефективні канали, що не торкаються бюджет, — їх вибір досить великий.