
Вас запросили на престижну міжнародну виставку або конференцію, але в черговий раз ви придумуєте ввічливу відмовку, щоб не піти? Вважаєте, що запрошення на подібні заходи можна сміливо закинути в папку «нудне і марне проведення часу»? А даремно! Адже перед вами відкривається чудова можливість прорекламувати власний бренд і знайти потенційних клієнтів. У цій статті ми підкажемо, як вигідно представити компанію на будь-якому заході. Отже, вам знадобляться:
Постери та банери

Як не дивно, це одні з найбільш простих, але дуже ефективних рекламних інструментів. Яскраві плакати покликані привернути увагу публіки й сформувати позитивне враження про ваш бренд. А щоб такий вид реклами спрацював, подбайте про грамотне та не скучне оформлення. Дозвольте фантазії здійснити довгоочікуваний політ, але тільки не перестарайтеся! Важливо, щоб постер був в міру яскравим, містив назву вашої компанії, яке відразу впадає в очі, а також великі зображення основних брендових продуктів. Уявіть аудиторії найкраще, що у вас є, і вже незабаром клієнтів стане помітно більше!
Флаєри та листівки

«Маленькі, та удаленькие!» - ось, що можна сказати про цих засобах реклами. На перший погляд вони досить прості й одноманітні, але варто тільки додати фірмову родзинку, як вироби заграють новими фарбами. Наприклад, якщо ви власник ресторанного бізнесу, замовте флаєри у формі обідніх тарілок або красивих келихів. Вони точно сподобаються навколишнім людям і виділять вас серед конкурентів. До того ж більше не будуть марно валятися в сміттєвому відрі.
Листівки

Завдяки своїй універсальності вони все ще не вийшли з моди. І хто сказав, що їх заведено дарувати тільки в честь дня народження та річниці? Привід знайдеться в будь-який день тижня! Запропонуйте публіці листівки-купони з хорошими бонусами або знижками на покупки. Такий маркетинговий хід приречений на успіх: ви зможете легко залучити нових клієнтів і в той самий час значно збільшити продажі.
Фірмові аксесуари

Якщо думаєте, що світ втомився від календариків з назвою вашого бренду, запропонуйте йому що-небудь новеньке і більш практичне! Наприклад, сумку з логотипом. А що, така річ точно не буде лежати без діла! З нею можна і на шопінг, і на прогулянку, і навіть на тренування. До того ж вона буде нагадувати про вашу компанію не тільки власнику, але і випадковим перехожим.