Шановні клієнти!
Через часті відключення світла та високе сезонне навантаження терміни відвантажень можуть зміщуватись на 1–4 днів залежно від продукції.
Як використовувати візуальну рекламу по максимуму?

Як використовувати візуальну рекламу по максимуму?

24.10.2017

Вас запросили на престижну міжнародну виставку або конференцію, але в черговий раз ви придумуєте ввічливу відмовку, щоб не піти? Вважаєте, що запрошення на подібні заходи можна сміливо закинути в папку «нудне і марне проведення часу»? А даремно! Адже перед вами відкривається чудова можливість прорекламувати власний бренд і знайти потенційних клієнтів. У цій статті ми підкажемо, як вигідно представити компанію на будь-якому заході. Отже, вам знадобляться:

Постери та банери

Як не дивно, це одні з найбільш простих, але дуже ефективних рекламних інструментів. Яскраві плакати покликані привернути увагу публіки й сформувати позитивне враження про ваш бренд. А щоб такий вид реклами спрацював, подбайте про грамотне та не скучне оформлення. Дозвольте фантазії здійснити довгоочікуваний політ, але тільки не перестарайтеся! Важливо, щоб постер був в міру яскравим, містив назву вашої компанії, яке відразу впадає в очі, а також великі зображення основних брендових продуктів. Уявіть аудиторії найкраще, що у вас є, і вже незабаром клієнтів стане помітно більше!

Флаєри та листівки

«Маленькі, та удаленькие!» - ось, що можна сказати про цих засобах реклами. На перший погляд вони досить прості й одноманітні, але варто тільки додати фірмову родзинку, як вироби заграють новими фарбами. Наприклад, якщо ви власник ресторанного бізнесу, замовте флаєри у формі обідніх тарілок або красивих келихів. Вони точно сподобаються навколишнім людям і виділять вас серед конкурентів. До того ж більше не будуть марно валятися в сміттєвому відрі.

Листівки

Завдяки своїй універсальності вони все ще не вийшли з моди. І хто сказав, що їх заведено дарувати тільки в честь дня народження та річниці? Привід знайдеться в будь-який день тижня! Запропонуйте публіці листівки-купони з хорошими бонусами або знижками на покупки. Такий маркетинговий хід приречений на успіх: ви зможете легко залучити нових клієнтів і в той самий час значно збільшити продажі.

Фірмові аксесуари

Якщо думаєте, що світ втомився від календариків з назвою вашого бренду, запропонуйте йому що-небудь новеньке і більш практичне! Наприклад, сумку з логотипом. А що, така річ точно не буде лежати без діла! З нею можна і на шопінг, і на прогулянку, і навіть на тренування. До того ж вона буде нагадувати про вашу компанію не тільки власнику, але і випадковим перехожим.