Канали комунікації з користувачами реферальної програми
Реферальні посилання — паливо реферальної програми — програми винагород за те, що ви рекомендуєте ту чи іншу компанію своїм друзям. Реферальні посилання присвоюються кожному клієнту після реєстрації в реферальній програмі та дозволяють маркетологам і аналітикам точно визначити, які клієнти кого залучили, і відстежити, які дії здійснили новоприбулі на сайт — від реєстрації на сайті та до замовлень і залучення нових рефералів. А користувачам унікальні посилання дозволяють отримувати передбачену винагороду
Як отримати реферальне посилання
Реферальне посилання може бути передане різними способами. Найпростішими та поширеними зазвичай є електронна пошта або соціальні мережі, хоча відправка посилання через текстове повідомлення в різноманітних месенджерах також стає все більш популярною. Ще один варіант — генерувати посилання при натисканні на спеціальні кнопки на сайті. Останній варіант може бути найзручнішим, хоча й обмежений в можливостях подальшого поширення посилання. Але про це далі.
Що робити далі
Перший крок, який необхідно зробити, для отримання реферальних винагород — скопіювати згенерувала посилання. Нею ви (так само, як і компанія з вами) будете ділитися в електронних листах і соціальних мережах, або на своєму сайті.
Коли ваші друзі натискають на посилання і роблять потрібні дії (реєструються, купують що-небудь), ви отримуєте бонус.
Як збільшити винагороду
Чим більше друзів використовує посилання, тим вище ваш прибуток, тому важливо зробити так, щоб про неї дізналося якомога більше друзів.
Використовувати реферальне посилання досить просто. Найчастіше для цього достатньо одного-двох дій (спасибі, автоматизація). Наприклад, якщо на сайті є спеціальна кнопка для створення поста в Facebook або будь-який інший соціальної мережі, то за допомогою одного кліка ви отримуєте можливість відправити свій пост відразу в стрічку, додавши відповідний коментар. Це дуже зручно, до того ж, рекомендація в коментарі може викликати більше інтересу у вашій аудиторії, ніж безлика посилання. Однак в цьому випадку є обмеження — розмістити пост з посиланням можна строго на одній платформі.
Якщо ж ви маєте у своєму розпорядженні готові посилання, то ви можете розмістити її на максимальній кількості ресурсів — додати в інші соціальні мережі, розіслати електронною поштою або в месенджерах, додати в онлайн-групи або на свій сайт. Таким чином, істотно збільшується число потенційних клієнтів.
Отже, отримати реферальне посилання можна багатьма способами. І так само точно існує багато способів її поширити серед своїх друзів. Це швидко, зручно і вигідно. Ви отримуєте істотну винагороду у вигляді живих грошей або бонусів, діліться з друзями інформацією про хороше партнері, а також підтримуєте надійну компанію, щоб в майбутньому отримувати якісні продукти або послуги.