Шановні клієнти!
Через часті відключення світла та високе сезонне навантаження терміни відвантажень можуть зміщуватись на 1–4 днів залежно від продукції.
Як зробити флаєр, який підкорить ваших клієнтів?

Як зробити флаєр, який підкорить ваших клієнтів?

19.12.2017

Скільки разів ви стикалися з тим, що фірмові флаєри нещадно летять у смітник, навіть не встигнувши стати корисними? Не поспішайте засмучуватися: це знайоме чи не кожному підприємцю. А все тому, що при формуванні рекламної кампанії багато не враховують важливі моменти, які суттєво впливають на сприйняття бренду публікою. Не терпиться дізнатися, які? Тоді розкриваємо всі карти:

• В ногу з часом і клієнтами

Якщо ви вже досягли успіхів у своїй сфері, то напевно знаєте, як важливо не стояти на місці та завжди вдосконалюватися. Це також стосується тих, хто тільки починає власний бізнес-шлях. Адже особливу важливість розвиток компанії має, звичайно ж, і для аудиторії.

Сучасна публіка настійно вимагає новизни та небаченого креативу, тому у вас є вибір: відповідати чи втрачати потенційних клієнтів. Так що рекомендуємо ретельно вивчити ЦА та її потреби, а на основі цих спостережень продумати рекламну поліграфію аж до дрібниць. Не сумнівайтеся, це допоможе вам по-справжньому зацікавити покупців і не втратити їх дорогоцінну увагу!

• Ефектні стиляги

Саме такими повинні бути ваші поліграфічні вироби. Тоді у людей виникне бажання детальніше їх розглянути, а не як можна швидше викинути. Використовуйте яскраві фарби, гру тіней, якісні зображення і нестандартні форми. Наприклад, флаєри-конверти, листівки у вигляді бургерів і десертів, абстрактних фігур і різних тематичних предметів.

Погодимося, що придумати ексклюзивний дизайн – завдання не з легких. Однак нашим досвідченим фахівцям вона під силу! Ми пропонуємо не тільки унікальну розробку макету, але і привабливу знижку #промокоду. А вам залишається лише зробити замовлення, щоб вже найближчим часом клієнти тримали в руках чудову брендову поліграфію.

• Могутня сила слова

Багато бізнесменів вдаватися в питання: як зробити флаєр, який вразить і не відпустить потенційного покупця? Такий виріб насамперед орієнтована на цільову аудиторію, має стильний зовнішній вигляд і приваблює гарними написами.

Щоб текст листівки зачепив і втримав покупця, він повинен пояснити: що ви пропонуєте, де і коли. Крім цього, не варто забувати про наявність помітного заголовка з певним посиланням для довкілля. Тільки так ваша фірмова поліграфія стане викликом для суспільства і забезпечить безліч вірних клієнтів!