Як зробити флаєр, який підкорить ваших клієнтів?

Як зробити флаєр, який підкорить ваших клієнтів?

19.12.2017

Скільки разів ви стикалися з тим, що фірмові флаєри нещадно летять у смітник, навіть не встигнувши стати корисними? Не поспішайте засмучуватися: це знайоме чи не кожному підприємцю. А все тому, що при формуванні рекламної кампанії багато не враховують важливі моменти, які суттєво впливають на сприйняття бренду публікою. Не терпиться дізнатися, які? Тоді розкриваємо всі карти:

• В ногу з часом і клієнтами

Якщо ви вже досягли успіхів у своїй сфері, то напевно знаєте, як важливо не стояти на місці та завжди вдосконалюватися. Це також стосується тих, хто тільки починає власний бізнес-шлях. Адже особливу важливість розвиток компанії має, звичайно ж, і для аудиторії.

Сучасна публіка настійно вимагає новизни та небаченого креативу, тому у вас є вибір: відповідати чи втрачати потенційних клієнтів. Так що рекомендуємо ретельно вивчити ЦА та її потреби, а на основі цих спостережень продумати рекламну поліграфію аж до дрібниць. Не сумнівайтеся, це допоможе вам по-справжньому зацікавити покупців і не втратити їх дорогоцінну увагу!

• Ефектні стиляги

Саме такими повинні бути ваші поліграфічні вироби. Тоді у людей виникне бажання детальніше їх розглянути, а не як можна швидше викинути. Використовуйте яскраві фарби, гру тіней, якісні зображення і нестандартні форми. Наприклад, флаєри-конверти, листівки у вигляді бургерів і десертів, абстрактних фігур і різних тематичних предметів.

Погодимося, що придумати ексклюзивний дизайн – завдання не з легких. Однак нашим досвідченим фахівцям вона під силу! Ми пропонуємо не тільки унікальну розробку макету, але і привабливу знижку #промокоду. А вам залишається лише зробити замовлення, щоб вже найближчим часом клієнти тримали в руках чудову брендову поліграфію.

• Могутня сила слова

Багато бізнесменів вдаватися в питання: як зробити флаєр, який вразить і не відпустить потенційного покупця? Такий виріб насамперед орієнтована на цільову аудиторію, має стильний зовнішній вигляд і приваблює гарними написами.

Щоб текст листівки зачепив і втримав покупця, він повинен пояснити: що ви пропонуєте, де і коли. Крім цього, не варто забувати про наявність помітного заголовка з певним посиланням для довкілля. Тільки так ваша фірмова поліграфія стане викликом для суспільства і забезпечить безліч вірних клієнтів!