Доброго впізнаваності бренду нелегко. Більшості підприємств необхідно витратити чимало коштів і часу, щоб успішно впровадити філософію компанії в впізнаваний, добре читається клієнтом бренд.
Брендована продукція (різні сувеніри з нанесеним на них логотипом і/або слоганом компанії) – дуже ефективний спосіб досягти бажаного. При цьому діапазон цін на сувеніри різний: можна вибрати недорогі масові продукти, а можна і преміальні - щоб підкреслити статус компанії.
Такі вироби – важлива частина маркетингової стратегії. Вони нагадують клієнтам про ваші продукти або послуги, завдяки чому бренд виділяється на тлі конкурентів і краще запам'ятовується.
Ось чому варто тішити нових і старих клієнтів зручними та корисними подарунками, які будуть постійно у них на увазі як вдома, так і на робочому місці. І брендовані чашки підходять для цього якнайкраще.
Чому саме чашки?
Мабуть, найпоширеніший вид брендованих сувенірів – це ручки та блокноти, вручаються чи не на кожній зустрічі, виставці або семінарі. Але найчастіше блокноти так і залишаються лежати мертвим вантажем. А на ручці занадто мало місця для нанесення зображення.
У кухлів, навпаки, запечатується площа більше, і можна нанести не тільки логотип, але і цікавий малюнок, контактну інформацію або навіть невеликий комікс. Не варто забувати, що гумор - дуже цінний помічник для підвищення запам'ятовування бренду. По суті, кружка з логотипом – це минибиллборд з рекламою, що знаходиться завжди поруч.
Ще одна перевага сувенірних чашок - різноманіття вибору - за формою, кольором і матеріалом (від пластику до китайського фарфору). Досить цікавий варіант - гуртки з кольоровим шаром, який стає прозорим або змінює відтінок при нагріванні.
Як змусити рекламу працювати гуртках
1. Використовуйте логотип компанії.
Перше правило брендування сувеніра. Також не зайвим буде додати назву компанії та адресу вашого сайту.
2. Простий дизайн.
Подивіться на найбільш успішні компанії та повчіться у них. Наприклад, логотип Apple або золоті арки mcdonald's дізнаються по всьому світу, тому, що вони прості та запам'ятовуються.
3. Не переборщіть з текстом.
Клієнт не буде вчитуватися у велику кількість слів і шукати приховані смисли. Його увагу короткочасно. Коротко і ясно - це завжди кращий вибір.
4. Включіть вашу уяву.
Виберіть чашку незвичайної форми, створіть унікальний дизайн або використовуйте смішну фотографію з ексцентричною цитатою - зрештою, всі люблять збирати оригінальні гуртки, які виділяються з ряду собі подібних.
Також ви можете створити унікальний дизайн для цієї партії брендованої посуду. Зробити їх, наприклад, в стилі Енді Уорхола або як пародію на плакати відомих фільмів. Натхнення є скрізь.
5. Додайте контактну інформацію.
Навіть найкраща реклама в світі не принесе користі, якщо клієнт не буде знати, як зв'язатися з вами. Це особливо важливо для компаній-початківців, логотип яких недостатньо пізнаваний.
Для веб-орієнтованого бізнесу необхідно вказати адресу сайту або блогу, посилання на обліковий запис в соціальних мережах. Помістіть цю інформацію внизу гуртки контрастним кольором. Переконайтеся, що напис легко читається.
Для невеликих компаній, націлених на роботу з прямими замовниками (скажімо, ріелторських фірм або фірм з ремонту приміщень), завжди варто додати номер контактного телефону, тому, що більша частина клієнтів захоче поспілкуватися з вами особисто, а не за допомогою неквапливих веб-форм або електронних листів.
Подарункова промопродукція вже багато років допомагає компаніям виділитися серед конкурентів, підвищити лояльність клієнта і донести до нього контактну інформацію. Брендовані гуртки – один з найбільш ефективних видів сувенірів. Вони «працюють» тривалий час і знаходяться постійно на виду.