Кращі способи сказати «спасибі» співробітникам і клієнтам

Кращі способи сказати «спасибі» співробітникам і клієнтам

23.10.2018

Подяки – один з найважливіших аспектів взаємодії з людьми. Банальне "спасибі" не коштує грошей, зате може підняти настрій навколишнім, налагодити відносини в команді та взаємодію з клієнтами. Ми вирішили серйозно підійти до теми та підібрали для вас список кращих способів подякувати співробітників і покупців. Тепер будувати міцні ділові відносини буде набагато простіше!

Подяка команді

Шановний персонал – це, однозначно, щасливі люди. Як правило, задоволені співробітники працюють швидше, продуктивніше і з великим ентузіазмом. Спробуйте сказати "спасибі", щоб підвищити бойовий дух і отримати максимальну віддачу від вашої команди.

Найщиріший спосіб висловити свою вдячність-особисто подякувати кожному співробітнику і запропонувати йому приємну дрібницю на знак похвали. Ви можете дізнатися про смакові переваги команди та влаштувати невелике свято з фуршетом в кінці робочого дня. 

Наприклад, Принесіть свіжі фрукти, солодощі та інші частування, щоб кожна людина залишилася задоволеною. Запропонуйте корпоративний захід, який може стати доброю традицією: похід в кіно, боулінг, клуб або ресторан. Крім приємних вражень, це дозволить вам краще пізнати інших, більше згуртувати колектив і мотивувати його працювати ще продуктивніше.

Не менш цікавий варіант – залишити красиву записку на столі співробітника з похвалою за хорошу роботу або піднести невеликий подарунок у вигляді пляшки вина, сертифіката або премії. Зовсім необов'язково чекати дня народження або іншого свята для таких маленьких радощів, правда?

Також не варто забувати про тих, з ким доводиться працювати побічно. Подякуйте кур'єра, який щодня доставляє гарячі обіди в офіс, похваліть прибиральника, що піклується про чистоту і затишок приміщень. Ось побачите, проста люб'язність не пройде безслідно та обов'язково поліпшить ефективність роботи персоналу!

Якщо співробітник дійсно потрудився на славу і перевершив всі очікування, дайте йому позаурочний вихідний. Це допоможе вчасно відпочити та перезавантажитися, щоб не втратити інтерес до робочого процесу.

А ось ще кілька відмінних рекомендацій:

Оновіть робоче місце. Дізнайтеся, чи все подобається вашим співробітникам, що їм хочеться змінити. Прислухайтеся до побажань кожного і зробіть робочий простір максимально організованим і комфортним. 

Введіть курс безкоштовних масажів. Ви будете здивовані, коли побачите, на що здатний 5-хвилинний сеанс хорошого релаксу.

Заохочуйте навчання. Допоможіть своїм співробітникам краще працювати, сплативши їм навчальний курс або майстер-клас з професії.

Будьте шанобливі та уважні до кожного. Так ви зможете побудувати справжню команду мрії та не втратити повагу в колективі.

Вдячність клієнтам

Задоволені покупці – це ідеальна картина будь-якого бізнесу. Тому скажіть "спасибі" кожному клієнту, який вибрав саме вас, а не конкурентів.

Запропонуйте подячні записки. У сучасному світі гаджетів, електронної пошти та миттєвих повідомлень будьте оригінальними-напишіть слова подяки на аркуші паперу і вручите клієнтам. Можна також вислати святкові листівки з теплими словами разом із замовленнями покупців. Нехай вони знають, що ви щиро цінуєте їх вибір!

Даруйте фірмові вироби. Виберіть щось практичне, наприклад, ручки або кружки з брендовою емблемою. Це допоможе в потрібний момент нагадати навколишнім про вашу компанію.

Введіть безкоштовну доставку. Навіть якщо вона буде діяти обмежений час, клієнти із задоволенням зроблять покупку, особливо в передсвяткові дні!

Прислухайтеся до думки аудиторії. Будьте ввічливі та відкриті до спілкування з клієнтами для вирішення будь-яких проблем і поліпшення якості продуктів і послуг. 

Піднесіть приємний сюрприз. Запропонуйте випадковому клієнту знижку, персональну пропозицію або безкоштовний тестер вподобаного продукту. Несподівана доброта гарантує позитивне ставлення до Вашого бізнесу та обов'язкове зростання продажів.

Запропонуйте брендовані сумки. Погодьтеся, всім потрібні зручні пакети для шопінгу. А якщо вони будуть універсальними, стильними та прикрашеними фірмовим логотипом, робити у вас покупки буде подвійно приємно! 

Повісьте привабливий банер. Іноді самий банальний підхід стає кращим рішенням. Наприклад, плакат з написом: "Спасибі, що вибрали нас" продемонструє щиру вдячність кожному покупцеві.

Такі нестандартні способи подяки можуть виявитися більш ефективними, ніж просто сказати «спасибі». Але навіть така вдячність залишить позитивне враження в навколишнім і викличе прихильність до вашого бренду.

Звичайно, не варто бути занадто люб'язними та нав'язливо привітними, адже це може викликати подив у навколишнім. Знайдіть свою золоту середину, і гармонія у відносинах з клієнтами та співробітниками стане вашим головним бізнес-інструментом!