Метод Star-Chain-Hook допоможе підготувати текст рекламного буклету

Метод Star-Chain-Hook допоможе підготувати текст рекламного буклету

21.04.2023

Як створити рекламний буклет за методом Star-Chain-Hook?

Рекламний буклет - ефективне джерело інформації, яке діє як невпинний мовчазний продавець, що просуває ідею ще довго після того, як початкова презентація закінчилася. Мета буклета – ефективно продемонструвати продукт, послугу чи бренд за допомогою справді запалючих фотографій та заохочувальних слів, вплинути на потенційного клієнта, щоб він завершив обдуману покупку. Копірайтинговий метод Star-Chain-Hook допоможе підготувати переконливий текст рекламного буклета.

Star («Зірка»)

Метод Star-Chain-Hook був створений ще на початку XX століття доктором Френком Дігнаном із University of Chicago Press. Він витримав випробування часом, оскільки дозволяє ефективно систематизувати інформацію – як під час написання, так і при сприйнятті читачем. Star-Chain-Hook складається із трьох частин. Перша частина – зірка – це велика ідея, яка є основою рекламного буклету. Уявіть, що це хедлайнер фільму чи основна думка літературного твору. Ідея має викликати інтерес, бути обов'язково позитивною, оптимістичною та загадковою. Приманка для копірайтингу викликає інтерес до вашої теми та спонукає читачів продовжувати читати ваш текст.

Зіркою може бути будь-що: від унікальної рекламної пропозиції до неймовірного факту. Важливо пам'ятати, що зірки завжди яскраві та надихають. Спроба використати цю формулу з негативною інформацією чи тактикою залякування, як правило, відлякує читачів.

Уявити велику ідею потрібно прямо на початку буклета. При цьому зосередьтеся лише на одній ідеї, одній зірці, а не на цілій галактиці.

Приклад великої ідеї: «Друкарська брошура – один із найбільш популярних рекламних інструментів».

Chain («Ланцюг»)

Ланцюжок — це низка переконливих фактів, переваг, джерел, причин та доказів, що надають вірогідності основній ідеї. Подавати їх потрібно у чіткій послідовності. Кожне твердження має бути цікавим і вести читача до наступного, залучаючи людей і підвищуючи їхнє бажання придбати ваш продукт чи послугу.

Успіх контенту залежатиме від якості вашого ланцюжка. Надайте достатні докази та перевірені посилання, щоб розвіяти всі сумніви щодо вашого продукту чи послуги з голови читача.

Приклад ланцюжка: «Якісно підготовлена брошура може збільшити продаж на 60%. Навіть невеликий тираж брошур, розкладених у фойє-поліклініці чи інших партнерських організаціях, може збільшити потік клієнтів. Навіть якщо ваш бізнес добре відомий в окрузі, з'являться нові замовники, якщо ви правильно сплануєте рекламну кампанію.

Hook «Гачок»

«Гачок» — це заклик до дії. Якщо ви представили ідею на початку буклету, а потім створили ланцюжок переконливих фактів і надали безліч доказів на її підтримку, то вам знадобиться лише коротка зачіпка, щоб переконати читача діяти. На той час, коли читач дістанеться вашої зачіпки, він повинен шукати способи скористатися перевагами. Гачок має бути коротким і максимально чітким. Якщо ви можете, запропонуйте ще один надійний доказ, щоб переконати будь-яких потенційних клієнтів, які ще не повністю ухвалили рішення.

Приклад гачка: «Натисніть тут і дізнайтеся, які «фішки» можна впровадити в друковану брошуру. І дайте нам знати, якщо у вас виникнуть запитання».

Отже, формула «зірка-ланцюжок-гачок» - це надійний варіант, який ви можете використовувати для тексту рекламного буклету. Він поєднує у собі різкий початок із підтверджувальними доказами, щоб одразу зачепити читачів та утримати їх. Сподіваємось, наша стаття допоможе вам у підготовці якісного контенту. А Друкарня Вольф, як завжди, готова надрукувати дивовижні буклети та пропонує допомогу в дизайні, широкий вибір паперу та оздоблення. Звертайтеся просто зараз!

Віртуальна АТС
Віртуальна АТС
Хочете, зателефонуємо
Вам за 30 секунд?
КНОПКА
ЗВ'ЯЗКУ