
Дизайн обкладинки брошури виконує кілька функцій: привертає увагу, доносить основний меседж, рекламує товари чи послуги. З такою кількістю чинників досить складно створити гармонійний дизайн і не перестаратися. Ми зібрали кілька рекомендацій, які можуть стати в пригоді.

Поговоримо про колір
Що працює. Від вибору квітів безпосередньо залежить ефективність просування бізнесу і привабливість друкарського виробу. У деяких фірм є свої запатентовані відтінки, які ніхто не може використовувати. Але в будь-якому випадку, впізнавана колірна схема сприяє впізнаваності бренду.
Необхідно подбати про те, щоб поєднання відтінків були приємно оку. Варто залучити не більше трьох тонів: нейтральний (для несуттєвого тексту), основний (для заголовка і важливих елементів), додатковий (для підзаголовків).
Що не працює. Занадто багато різних фарб можуть повністю перекреслити всі зусилля дизайнера. Брошура стане перевантаженою. У ній не буде єдиного стилю.

Текстура поверхні
Що працює. Люди сприймають інформацію не тільки візуально, але і тактильно. Текстурні елементи на обкладинці привертають увагу клієнта. Блинтове тиснення або рельєфне лакування допоможе виділити ваш рекламний матеріал і додасть йому дорожчий і солідний вигляд. Таким чином можна підкреслити логотип, центральне зображення або основний посил. Також відмінно виглядає обкладинка на текстурному дизайнерському папері.
Що не працює. Вибір текстур повинен поєднуватися із загальним стилем. Скажімо, суворому виданню про банк не підійде яскравий глиттер. Також варто пам'ятати, що рельєфи та текстури можуть спотворювати передачу кольору, тому необхідно проконсультуватися з дизайнером друкарні.

Зображення
Що працює. Хороші зображення і графіка посилюють ефективність реклами. Образи, які ви використовуєте, повинні бути зрозумілими і яскравими. Особливу увагу приділіть якості використовуваних фото і малюнків. Бажано залучити професійного фотографа або художника. Фото з низьким дозволом будуть погано видрукувані та зіпсують загальне враження про брошуру і бренд в цілому.
Що не працює. Вставляти картинку заради картинки непродуктивно. Слід чітко розуміти, як зображення прив'язане до вашого бренду і конкретно цій брошурі. Також не слід перевантажувати поле макета занадто великою кількістю зображень: це відволікає увагу аудиторії.

Текст
Що працює. На обкладинку виноситься тільки найбільш важливий текст: якийсь заголовок або меседж, можливо, слоган компанії. Необхідно використовувати короткі, місткі що не допускають подвійного тлумачення пропозиції. Бажано обмежуватися 5-7 словами, а решта тексту розташовувати всередині брошури. Головне, зацікавити читача і викликати бажання вивчити виріб уважніше. В ідеалі — запросити професійного копірайтера. Але в будь-якому випадку, важливо все вичитати, щоб не допустити помилок.
Що не працює. Багатослівність. Якщо знехтувати цією рекомендацією, є ризик того, що клієнт не дочитає до кінця або не запам'ятати те, про що ви хотіли сказати. Також не варто намагатися доносити до клієнта кілька посилів відразу. Використовуйте правило: одна реклама — один меседж.

Додаткова обробка
Що працює. Різноманітні елементи декору (скажімо, тиснення фольгою, матовий ламінат або нестандартне висікання) відмінно доповнять дизайн вашої брошури. Виріб буде виглядати преміально.
Що не працює. Додаткові елементи ефективні тільки в тому випадку, якщо правильно використані й вписуються в загальний стиль рекламного макета. Також варто уникати надмірного перенасичення різними ефектами.
Отже, брошура — відмінний рекламний носій. Однак дуже важливо грамотно підійти до дизайну обкладинки, щоб викликати інтерес розглянути уважніше виріб цілком. Важливі оригінальність і почуття стилю. Тому до створення варто залучати професійних художників і копірайтерів, а також замовляти виготовлення цього виробу в друкарнях, які можуть запропонувати якісний друк та після друкарську обробку.