Шановні клієнти!
Через часті відключення світла та високе сезонне навантаження терміни відвантажень можуть зміщуватись на 1–4 днів залежно від продукції.
Основний інструмент реклами. рекламна поліграфія.

Основний інструмент реклами. рекламна поліграфія.

04.05.2017

Що таке рекламна поліграфія, сьогодні відомо практично всім. З її допомогою можна домогтися приголомшливого ефекту - яскраві повнокольорові зображення, що запам'ятовуються слогани і стильні фото завжди викликають позитивну реакцію в аудиторії.

На сьогоднішній момент існує два основних види рекламної поліграфії - це рекламно-каталожна і спеціальна рекламна поліграфія. І найбільш звичним і ефективним інструментом реклами є каталог.

Рекламний каталог

Зазвичай, рекламний каталог - це повноцінне, барвисте видання, надруковане на якісному папері, скріплене за коштами брошюровки або палітурки. Як правило, формат каталогу - А4. Каталоги містять детальну інформацію як про саму компанію (вступна стаття на початку видання), так і дані про пропоновані товари - фото в декількох ракурсах, основні характеристики і так далі. Часто каталоги випускаються досить об'ємними, адже їхнє завдання - дати якомога більш докладний опис кожної категорії товарів. Якості каталогів завжди приділяється найпильніша увага.

Рекламні буклети


Наступний тип рекламної поліграфії - буклет. По виду буклет нагадує листівку - це невелике сфальцьовані видання, забезпечене яскравим зображенням рекламованого товару. Найчастіше в буклеті демонструється один товар або остаточне запрошення: основу його становить яскраве зображення, текстовий зміст зведено до мінімуму. Даний вид поліграфії ідеальний для відправки у вигляді «директ мейл» - компактні і стильні буклети легко поміщаються в конверт.

Рекламні плакати


Рекламні плакати. Великоформатний рекламний носій (А3 і більше), що містить добре запам'ятовуються, лаконічні слогани і великі, барвисті зображення. Зазвичай використовується односторонній друк, іноді плакати випускаються у вигляді настінних календарів. Цей вид рекламної поліграфії незамінний при оформленні виставкових залів, торгових і демонстраційних стендів, різних рекламних площ.

Існує й такий різновид плаката, як рекламний постер - виготовляється він за таким же принципом, проте в менш великому форматі.

Рекламні листівки


Найбільш же оперативним засобом інформування про нову акцію або поповненні асортименту є рекламна листівка - універсальний рекламний носій під час проведення промо-акцій. Випускаються листівки великими тиражами, і, по суті, є спрощеним варіантом буклету. Листівки також містять короткий опис товару і яскраве велике зображення.

Завдяки інноваціям, які використовуються при виробництві листівок в нашій друкарні, ми отримуємо продукцію бездоганної якості, здатну стати для вашої компанії потужним рекламним інструментом.

Спеціальна рекламна поліграфія

Про специфіку даної друкованої продукції можна здогадатися з її назвою. Коло адресатів її набагато вже, але ефективність такої реклами набагато вище. Часто таку поліграфію відносять до елітної: нерідко це дорогі, високоякісні рекламні видання, наприклад, дизайнерські щоденники, спеціальні альбоми або набори листівок, записні книжки або настільні календарі, що містять лаконічну, коротку рекламну та довідкову інформацію про товари і послуги. Таку поліграфію прийнято використовувати в якості презенту або корпоративного сувеніра, а також її часто вручають діловим партнерам під час проведення вставок, ділових зустрічей або презентацій.

Друкарня Вольф: реклама, що приносить успіх!

Мабуть, найважливішим етапом в підготовці рекламної поліграфії є ​​додрукарська підготовка - саме на даному етапі закладається «фундамент» вашого успіху. Наші фахівці створять для вас найбільш підходящий макет майбутнього рекламного носія та розроблять дійсно ефективну концепцію. Ми з задоволенням втілимо в життя всі ваші ідеї.