Основний інструмент реклами. рекламна поліграфія.

Основний інструмент реклами. рекламна поліграфія.

04.05.2017

Що таке рекламна поліграфія, сьогодні відомо практично всім. З її допомогою можна домогтися приголомшливого ефекту - яскраві повнокольорові зображення, що запам'ятовуються слогани і стильні фото завжди викликають позитивну реакцію в аудиторії.

На сьогоднішній момент існує два основних види рекламної поліграфії - це рекламно-каталожна і спеціальна рекламна поліграфія. І найбільш звичним і ефективним інструментом реклами є каталог.

Рекламний каталог

Зазвичай, рекламний каталог - це повноцінне, барвисте видання, надруковане на якісному папері, скріплене за коштами брошюровки або палітурки. Як правило, формат каталогу - А4. Каталоги містять детальну інформацію як про саму компанію (вступна стаття на початку видання), так і дані про пропоновані товари - фото в декількох ракурсах, основні характеристики і так далі. Часто каталоги випускаються досить об'ємними, адже їхнє завдання - дати якомога більш докладний опис кожної категорії товарів. Якості каталогів завжди приділяється найпильніша увага.

Рекламні буклети


Наступний тип рекламної поліграфії - буклет. По виду буклет нагадує листівку - це невелике сфальцьовані видання, забезпечене яскравим зображенням рекламованого товару. Найчастіше в буклеті демонструється один товар або остаточне запрошення: основу його становить яскраве зображення, текстовий зміст зведено до мінімуму. Даний вид поліграфії ідеальний для відправки у вигляді «директ мейл» - компактні і стильні буклети легко поміщаються в конверт.

Рекламні плакати


Рекламні плакати. Великоформатний рекламний носій (А3 і більше), що містить добре запам'ятовуються, лаконічні слогани і великі, барвисті зображення. Зазвичай використовується односторонній друк, іноді плакати випускаються у вигляді настінних календарів. Цей вид рекламної поліграфії незамінний при оформленні виставкових залів, торгових і демонстраційних стендів, різних рекламних площ.

Існує й такий різновид плаката, як рекламний постер - виготовляється він за таким же принципом, проте в менш великому форматі.

Рекламні листівки


Найбільш же оперативним засобом інформування про нову акцію або поповненні асортименту є рекламна листівка - універсальний рекламний носій під час проведення промо-акцій. Випускаються листівки великими тиражами, і, по суті, є спрощеним варіантом буклету. Листівки також містять короткий опис товару і яскраве велике зображення.

Завдяки інноваціям, які використовуються при виробництві листівок в нашій друкарні, ми отримуємо продукцію бездоганної якості, здатну стати для вашої компанії потужним рекламним інструментом.

Спеціальна рекламна поліграфія

Про специфіку даної друкованої продукції можна здогадатися з її назвою. Коло адресатів її набагато вже, але ефективність такої реклами набагато вище. Часто таку поліграфію відносять до елітної: нерідко це дорогі, високоякісні рекламні видання, наприклад, дизайнерські щоденники, спеціальні альбоми або набори листівок, записні книжки або настільні календарі, що містять лаконічну, коротку рекламну та довідкову інформацію про товари і послуги. Таку поліграфію прийнято використовувати в якості презенту або корпоративного сувеніра, а також її часто вручають діловим партнерам під час проведення вставок, ділових зустрічей або презентацій.

Друкарня Вольф: реклама, що приносить успіх!

Мабуть, найважливішим етапом в підготовці рекламної поліграфії є ​​додрукарська підготовка - саме на даному етапі закладається «фундамент» вашого успіху. Наші фахівці створять для вас найбільш підходящий макет майбутнього рекламного носія та розроблять дійсно ефективну концепцію. Ми з задоволенням втілимо в життя всі ваші ідеї.