Відмінні ідеї для просування кав'ярні

Відмінні ідеї для просування кав'ярні

28.08.2019

У кавовому бізнесі сьогодні дуже висока конкуренція. На одному кутку може перебувати три-чотири заклади, що спеціалізуються на приготуванні кави та супутніх напоїв. Це не продаж унікального товару або послуги. Щоб залишатися на плаву, необхідно докласти багато зусиль. Ось кілька корисних порад як залишатися на плаву і стати найулюбленішою і відвідуваною кав'ярнею в окрузі.

Інтер'єр та оточення 

Хороша кава важлива, але не варто забувати й про атмосферу кав'ярні. Швидкий wi-fi, достатня кількість розеток біля кожного столика і зручні затишні дивани привернуть людей, охочих відпочити та «підзарядитися». Тиха спокійна музика посилить ефект.

Використовуйте красиві постери що надихають, залучіть фотодрук по текстилю і шпалер, щоб створити неповторний інтер'єр.

Також варто оформити підписку на кілька друкованих видань. Вивчіть, які організації знаходяться поруч з вами, і підпишіться на газети або журнали за їхнім профілем.

Яскраве меню

Розробіть меню таким чином, щоб виділити в ньому найбільш цікаві позиції. Яскраві кольори, інші шрифти, відступи та картинки — все це відмінно «працює». Однак, дуже важливо не перестаратися, інакше акцентні позиції загубляться.

Привабливі назви для страв також дозволять посилити продажу. Спробуйте використовувати тематику, пов'язаної з прилеглими офісами. Наприклад, подавайте чотириколірний коктейль з синього, пурпурного, жовтого і чорного шарів, назвавши його CMYK, працівникам друкарень або редакцій.

Не зупиняйтеся на одному дизайні меню. Варто періодично замовляти друк нових, змінюючи оформлення та склад страв, враховуючи сезонність.

Програми лояльності

Лояльні клієнти, які приходять чи не щодня, — це основа кавового бізнесу. Стимулюйте їх заглядати частіше і приводити друзів, встановивши цікаву програму лояльності. Найпростіший приклад — візитна картка, в якій пробиваються отвори при кожній покупці. Набравши певну кількість відміток, клієнт отримує безкоштовний напій або інший бонус.

Креативний дизайн такий візитки викликатиме бажання показати її друзям, що послужить додатковою рекламою.

Реклама у вікнах

Гарне оформлення вікон з рекламою найцікавіших позицій допоможуть і покупців залучити, і збільшити продажі продукції з високою рентабельністю. Міняйте вивіски частіше, щоб у клієнтів виникало бажання пробувати щось новеньке з вашого меню.

Тестування

Запропонуйте невеликі порції ароматного еспресо перехожим і не забудьте подарувати кожному вашу карту лояльності. Почуття подяки не дозволить викинути карту і викличе бажання прийти до вас.

Рекламний штендер

Більшість людей не хоче зупинятися і відволікатися на промоутерів або роздавальників листівок, привернути увагу в цьому випадку допоможе невеликий рекламний штендер біля входу в заклад. Відмінний варіант — штендер, у вигляді дошки для написання крейдою. З ним ви можете змінювати рекламний напис скільки завгодно.

Напис на штендер повинна бути короткою і зрозумілою. Гарний жарт або короткий опис акції відмінно підійдуть.

Флаєри та інші роздаткові матеріали

Поширення флаєрів або листівок у місцях скупчення людей, а також через поштові ящики — перевірений спосіб збільшити відвідуваність локального закладу. Особливо, якщо зробити їх привабливими та такими, що запам'ятовуються, додати до них код на знижку або бонус. Кому не захочеться отримати смачний маффин безкоштовно?

Отже, грамотне просування — шлях до успіху кав'ярні. Про нього потрібно думати ще до відкриття закладу. Існує безліч різних способів. Пробуючи різні підходи, ви обов'язково підберете найбільш підхожий.