-22% 08:12:50
Є промокод?

Друк флаєрів, київ. але пасаран - тільки пряме влучення!

— 04.05.2017


Чого тільки не говорили про ці флаєрах - і то, що 95% всіх листівок потрапляють прямо в сміттєвий ящик, і те, що вони просто не працюють. Не варто засмучуватися: рекламні листівки - як і раніше один з найвигідніших інструментів просування бізнесу. Але ключову роль тут відіграють дизайн флаєрів, їх зміст і розповсюдження флаєрів. Зупинимося на цих моментах докладніше з тим, щоб ваша друк рекламних флаєрів принесла вам максимальний результат. Отже!

Виготовлення флаєрів: з чого почати?

Почати логічно з рекламної ідеї, яка тут же оформляється в слова і вирази (до зорових образів підійдемо впритул трохи пізніше). Пам'ятайте: на те, щоб зацікавити потенційного клієнта, у флаєра або візитки є всього пара-трійка секунд, до того ж часто його побіжно переглядають на ходу. Тому ідея вашої листівки повинна бути яскравою і нестандартною; її головне завдання - стисло і дохідливо презентувати найважливішу інформацію про вашу компанію і її пропозиціях. Уникайте довгих описів і перерахувань: якщо флаєр двосторонній, всю другорядну інформацію краще винести на оборот, а на лицьовій стороні дати головне - суть пропозиції, виражену 1-3 привертають фразами, важливі цифри (знижки, терміни), контактні дані. Контактна інформація особливо важлива - простежте за тим, щоб вона була повною, достовірною і зрозумілій, щоб на флаєрі її було легко знайти. Адреса сайту, телефон можна і потрібно крупно, яскраво виділити і продублювати на обох сторонах листівки. Працюючи над макетом, пошукайте різні зразки флаєрів, вивчіть їх, можливо, знайдете цікаві ідеї і нестандартні прийоми. Не забувайте також про стилі мовлення, до якого звикла ваша основна цільова аудиторія: ви повинні звертатися до неї на її мові, інакше контакту не вийде.

Дизайн флаєрів: виділяйтеся!

Дизайн флаєрів поряд з їх якісним друком - то, на чому економити точно не можна. Адже неякісно виконана листівка створює враження несерйозною компанії, низькоякісних товарів або послуг. А витриманий корпоративний стиль, професійне оформлення і унікальне поліграфічне рішення виділять флаєри серед інших - так, що ваша пропозиція запам'ятається. Сьогодні компанії, що займаються друкарського і постдрукарського послугами, пропонують масу спеціальних матеріалів і ефектів, які поки що не набули широкого поширення серед вітчизняних замовників флаєрів - так що ви можете бути одним з перших. Серед іншого, друкарня «Вольф» може реалізувати такі «фішки», як гібридна друк (комбінація ефекту «апельсинової кірки» і глянцевих елементів, яка нікого не залишає байдужим), друк металізованими і флуоресцентними фарбами (світяться тільки в темряві і УФ-променях - чому не родзинка для флаєрів в нічних клубах?), нанесення ароматичних лаків ... Що ж стосується матеріалу, то вибір не обмежується класичними крейдованими і офсетними паперами - є величезна добірка дизайнерських картонів на будь-який смак.

Не менш важливим є і формат листівки. Радимо вам вибрати один з класичних - А6 або євроформат (100 х 210 мм). Флаєр не повинен бути великим, інакше людині буде незручно його взяти, не кажучи вже про те, щоб кудись покласти. До речі, по можливості зробіть вашу листівку не тільки цікавою, але й корисною: наприклад, помістіть на неї календарик на поточний або майбутній рік, корисну довідкову інформацію (тільки так чи інакше пов'язану з вашим бізнесом), цікаві факти «в тему», схему або карту. Такі флаєри люди зберігають часто і, як правило, надовго.

Поширення флаєрів: місце - теж важливий елемент!

І ось друк флаєрів позаду, залишилося правильно їх роздати. Для цього уявіть собі звичайний день з життя людини, якого ви б хотіли бачити в числі клієнтів і який з великою ймовірністю може цим клієнтом стати. Де він буває частіше за все? В якому настрої його можна застати в цих місцях? Як він відреагує на вручений йому флаєр? Висновки, які ви зробите з подібних міркувань, дуже цінні. Наприклад, виявиться, що рекламу магазину автозапчастин набагато ефективніше буде поширювати не в переходах метро (навіть незважаючи на їхню неймовірну пропускну здатність), а на СТО, заправних станціях і в придорожніх кафе. Або ж, якщо ваша пропозиція стосується в першу чергу студентів, потрібно роздавати флаєри біля вузів і гуртожитків. Чим вище концентрація вашої цільової аудиторії - тим краще. Як то кажуть, місця знати треба!

Друк флаєрів в Києві: кому довіритися?

І знову - місця знати треба! Можна ввести в рядку пошукача, наприклад, «Друк флаєрів Київ» і довго вибирати кота в мішку, а можна відразу звернутися в друкарню «Вольф». Хто не чув про цю компанію, яка ось уже 17 років забезпечує українців гідною друкованою продукцією? Ось і на листівках у «Вольф» вже набили руку. Нам під силу як традиційна терміновий друк флаєрів, так і розробка ексклюзивних дизайнерських рішень із застосуванням «гламурного гібрида» та інших спецефектів, друк на нестандартних матеріалах з використанням несподіваних фарб і лаків. В області друку флаєрів в Києві нам немає рівних - нехай нескромно, зате правда!

А ще «Вольф» є в Дніпропетровську, Донецьку, Запоріжжі, Львові, Одесі та Харкові - саме в цих містах діють наші філії. Тому замовити поліграфію у нас можна в будь-якому регіоні України.

Шукаєте краще? Вибирайте «Вольф». Друкарня «Вольф» - поліграфія без компромісів!

Бажаємо вам тільки високих результатів у вашому бізнесі!

Description: Як зробити, щоб флаєр працював? Все просто: всього кілька секретів. А ми вам в цьому допоможемо. Друкарня «Вольф» - якісний друк флаєрів в Києві.

Читайте также:

comments powered by HyperComments