Незалежно від того, великий чи дрібний бізнес, виставки дають йому величезні можливості побудувати та наростити клієнтську базу, підвищити впізнаваність бренду. Готуватися до виставки слід ретельно і, зрозуміло, замовити заздалегідь всю необхідну друковану продукцію. Пропонуємо приблизний список того, що може знадобитися як напередодні події, так і безпосередньо на стенді.
Банери
Чим яскравіше виглядає ваш стенд і чим далі видно, тим краще. Створіть серію яскравих банерів з красивими зображеннями, і запам'ятовуються слоганами.
Візитка
Якою б банальною не здавалася ця рекомендація, але нагадати буде незайве, оскільки багато хто забуває зробити тираж до виставки й на стенді виявляються без візиток. Необхідні особисті візитки керівника і співробітників, так і загальна візитка з контактами компанії - дивлячись з якими питаннями будуть звертатися клієнти.
Брошура
Важливий маркетинговий інструмент для будь-якого бізнесу. Вони дають інформацію клієнтам про вашу продукцію і послуги. Якщо їх кілька, подбайте про грамотну упаковку - наприклад, складіть все у фірмовий пакет або папку, додайте туди візитки з контактами відповідальних людей.
Листівка
Гарний виріб, щоб анонсувати майбутні івенти та нові продукти. Вони більш щільні, ніж флаєри, і коштом цього не губляться в купі друкованої продукції, що забирається з інших стендів. Особливо, якщо виготовити їх на красивому дизайнерському папері і яскраво оформити. Хороший варіант також-додати на них якесь Спецпропозиція з унікальним кодом.
Листівка
Помітні листівки з різними пропозиціями привертають увагу, примушують зупинитися біля стенда і більш ретельно вивчити інформацію про ваших сервісах. Листівка дає достатньо місця, щоб пояснити, чому клієнт потребує ваших послуг. Можна також дати й інформацію про історію компанії, розгорнуті дані з контактами. І також дуже важливо подбати про спосіб скріплення - папці або пакеті.
Каталог
Якщо асортимент продукції часто змінюється, варто захопити на стенд каталоги з різними серіями або лінійками. Наприклад, навесні можуть бути актуальні не тільки весняні колекції, але й осінньо-зимову. Друкований каталог коштує дорожче, ніж електронний, однак для багатьох користувачів це більш зручний інструмент, щоб ретельно вивчити всі ваші пропозиції. Постарайтеся дати максимально повну інформацію про товари, включаючи ціни. Також можна з'єднати друкований каталог з цифровими технологіями, розмістивши QR-коди, відсканувавши які, читачі отримають доступ до розгорнутої інформації на сайті. Це особливо важливо, якщо на сайті є відгуки реальних користувачів.
Закладка
Крім традиційних маркетингових продуктів, можуть стати у нагоді й нестандартні. Наприклад, маленькі книжкові закладки-недорогий друкований виріб, що дозволяє частіше нагадувати про себе потенційним клієнтам. Їх також можна використовувати як купони зі спецпропозиціями або запрошення на майбутні івенти.
Магніт
Вішати на холодильник сувенірні магніти, привезені з різних подорожей, - дуже популярна практика. Досить зручно мати на холодильнику і магніти з контактами компаній, куди часто звертаєшся, наприклад, піцерій або хімчисток. Добре, якщо магніт буде незвичайної форми (скажімо, у вигляді піци, флакончика йогурту) - так він буде виглядати привабливі та з більшою часткою ймовірності використовуватися. Відмінний вибір також і магніт з блокнотом - він з ще більшою ймовірністю буде висіти на холодильнику, часто використовуватися і при цьому нагадувати про вас.
Промосувениры
Ручки, блокноти, кружки, коробочки з льодяниками - недорогі, але пам'ятні сувеніри. Особливо, виконані в красивому дизайні. Ви можете роздавати їх кожному відвідувачу або тільки конкретним партнерам, - в будь-якому випадку, вони відмінно працюють на впізнаваність вашого бренду. До речі, на великих виставках відвідувачі можуть отримати й більш дорогі сувеніри - валізи, парасолі. Так що плануючи участь в подібних івентах, варто врахувати додаткові витрати, щоб гідно виглядати на тлі конкурентів.
Отже, друкована продукція - неодмінний атрибут будь-якого виставкового стенда. Від того, наскільки якісно вона підготовлена (красиві ілюстрації, місткий текст) залежить загальне враження від вашої компанії. Тому готуватися потрібно заздалегідь, працювати з професійними дизайнерами та редакторами, а також ретельно вибирати поліграфічного підрядника. Все це допоможе істотно підвищити ефективність участі у виставці й швидше окупити фінансові вкладення.
#wolfblog