Шановні клієнти!
Через часті відключення світла та високе сезонне навантаження терміни відвантажень можуть зміщуватись на 1–4 днів залежно від продукції.
Поліграфічні сувеніри. дивовижний світ дизайну.

Поліграфічні сувеніри. дивовижний світ дизайну.

05.10.2010

Всі сувеніри схожі по собі в одному – вони мають гарне сегментарне розподіл, що дає можливість розділити подається інформацію на частини.


У світі існує багато сувенірів. Вони придумані на всі випадки життя. Ми ж поговоримо про поиграфических сувенірах, що використовуються для просування бізнесу. Оскільки основна аудиторія компаній, що віддають перевагу різного роду «полиграФФишки» – офісні співробітники, то природно канцелярські сувеніри в цьому напрямку займають особливе місце. Хоча нерідко компанії, що проводять акції з подарунками, розглядають цю аудиторію і з іншого боку – як фізичних осіб, намагаючись знайти в ній єдність критеріїв, за якими можна здійснити підбір сувенірів, які відповідають таким різним інтересам і вподобанням цільової аудиторії.

В акціях, де ЦА досить велика, важливе значення має вартість промо-продукції, яка складається з двох компонентів: ціни на конкретний виріб і на послуги з його брендування. Як альтернатива сувенірному асортименту з пластмас (як найбільш бюджетного виду виробів) може розглядатися поліграфічна продукція. Її явноепреимущество в тому, що виріб, який в підсумку стане сувеніром, не прив'язане до наявності заготовок необхідного кольору на складі у постачальника. Там найчастіше асортимент різної колірної гами складається із трьох-шести стандартних позицій. Поліграфічний ж сувенір навпаки, може повністю відповідати вимогам кольоровості, т. к. виготовляється у відповідності з брендбуком і ще на стадії дизайну виводиться в кольорі, який потрібно відтворити.


Основна технологія виготовлення поліграфії -друк на папері. Папір – це аркуш, і в цьому проблема. Може бути сувенір листом? Може. Наприклад, старовинна купюра і грамота або їх репродукції. Але як бути, якщо це сувенір сучасний? Рішення є. Просто зробіть з нього об'ємну фігуру. Ви робили в дитинстві літачки з паперу? А кораблики? Такий виріб може бути сувеніром? Природно! А скільки ще не складених з листа предметів може бути? Ви можете уявити? Безліч! У сувенірної промо-поліграфії можна втілити всі Ваші орігамі-фантазії!

Однак папір не завжди може підходити для реалізації поставлених завдань, оскільки будь-який папір навіть високих густин не має жорсткості. Для вирішення цієї проблеми є кілька шляхів. Один з них – використання картону замість простої паперу. Картон буває крейдований з двох або з одного боку. Причому варто відзначити, що картони двостороннього крейдування одного граммажа щільності порівняно з картонами одностороннього крейдування мають набагато меншу жесткось. І це потрібно враховувати при виборі матеріалу. Хоча при правильному підході до справи на стадії проектування виробу в його конструктиві можна внести коригування, додавши додаткові елементи, які при складанні приховають неестетичний колір зворотного боку.

Другий шлях – використання пластику. Ми освоїли для друку цей матеріал. При роботі з пластиком потрібно враховувати, що він більш жорсткий, ніж папір. Саме тому його не можна скласти так, як папір – сила опору його волокон згину більш висока. Тому виріб з пластику вимагає додаткових фіксуючих елементів ,на відміну від варіантів з папером, яка довго може тримати надану їй форму. Не варто забувати і про «парусності» площин виробів з пластику – з часом він спробує відновити деформовані місця і плоскі сторони вироби можуть «роздутися». Саме для того, щоб вироби функціонували так, як Ви того хотіли – порадьтеся з технологами. Вони знають «секрети». Запропонують в найбільш проблемних місцях зробити замість биговок надсечку, що дозволяє втричі зменшити опір матеріалу і надати йому правильні, естетичні форми.

Хіти


Наведемо три приклади поліграфічних сувенірів, які активно використовувалися в даному сезоні. Це трансформери, жабки і віяла. Супер-хітом продажів літнього сезону стали, природно, віяла. Ще б, адже погода в цьому році піднесла нам чергові сюрпризи. До речі, один з клієнтів використовував віяло як запрошення на захід і, повірте, він потрапив в точку. Запрошеннями досить активно користувалися за призначенням. Але повернемося до списку. Всі поліграфічні сувеніри схожі в одному – вони мають гарне сегментарне розподіл, що дає можливість розділити подається інформацію на частини. Це особливо важливо, якщо рекламується кілька продуктів або різних напрямів послуг. Друге подібність всіх поліграфічних сувенірів в тому, що це не просто об'ємні предмети, а ще й трансформери, з якими можна виконувати ряд дій. А це дуже важливо, коли згинаючи, перевертаючи або гортаючи виріб, людина має можливість ознайомитися з короткою інформацією, яку простіше сприймати частинами.

Це далеко не весь перелік поліграфічних сувенірів. Що вже говорити про більш банальних календариках, підставки під візитки і олівці, блокнотиках і кубах для паперу. Широкий асортимент – вибирати Вам. Всі нові розробки та технології в галузі поліграфії ми намагаємося відобразити на сайті www.wolf.ua в розділі продукції під назвою «Фішки». Крім того, наші кріейтори готові разом з Вами розробити продукт під Ваші потреби. Вибирайте, придумуйте або просто приходьте з ідеями. Поліграфічні сувеніри – це не тільки більш бюджетний, але і дуже ефективний промо-продукт.

Павло Дубровін, директор з розвитку Групи Компаній Вольф