Поліграфічні сувеніри. дивовижний світ дизайну.

— 05.10.2010


Всі сувеніри схожі по собі в одному – вони мають гарне сегментарне розподіл, що дає можливість розділити подається інформацію на частини.


У світі існує багато сувенірів. Вони придумані на всі випадки життя. Ми ж поговоримо про поиграфических сувенірах, що використовуються для просування бізнесу. Оскільки основна аудиторія компаній, що віддають перевагу різного роду «полиграФФишки» – офісні співробітники, то природно канцелярські сувеніри в цьому напрямку займають особливе місце. Хоча нерідко компанії, що проводять акції з подарунками, розглядають цю аудиторію і з іншого боку – як фізичних осіб, намагаючись знайти в ній єдність критеріїв, за якими можна здійснити підбір сувенірів, які відповідають таким різним інтересам і вподобанням цільової аудиторії.

В акціях, де ЦА досить велика, важливе значення має вартість промо-продукції, яка складається з двох компонентів: ціни на конкретний виріб і на послуги з його брендування. Як альтернатива сувенірному асортименту з пластмас (як найбільш бюджетного виду виробів) може розглядатися поліграфічна продукція. Її явноепреимущество в тому, що виріб, який в підсумку стане сувеніром, не прив'язане до наявності заготовок необхідного кольору на складі у постачальника. Там найчастіше асортимент різної колірної гами складається із трьох-шести стандартних позицій. Поліграфічний ж сувенір навпаки, може повністю відповідати вимогам кольоровості, т. к. виготовляється у відповідності з брендбуком і ще на стадії дизайну виводиться в кольорі, який потрібно відтворити.


Основна технологія виготовлення поліграфії -друк на папері. Папір – це аркуш, і в цьому проблема. Може бути сувенір листом? Може. Наприклад, старовинна купюра і грамота або їх репродукції. Але як бути, якщо це сувенір сучасний? Рішення є. Просто зробіть з нього об'ємну фігуру. Ви робили в дитинстві літачки з паперу? А кораблики? Такий виріб може бути сувеніром? Природно! А скільки ще не складених з листа предметів може бути? Ви можете уявити? Безліч! У сувенірної промо-поліграфії можна втілити всі Ваші орігамі-фантазії!

Однак папір не завжди може підходити для реалізації поставлених завдань, оскільки будь-який папір навіть високих густин не має жорсткості. Для вирішення цієї проблеми є кілька шляхів. Один з них – використання картону замість простої паперу. Картон буває крейдований з двох або з одного боку. Причому варто відзначити, що картони двостороннього крейдування одного граммажа щільності порівняно з картонами одностороннього крейдування мають набагато меншу жесткось. І це потрібно враховувати при виборі матеріалу. Хоча при правильному підході до справи на стадії проектування виробу в його конструктиві можна внести коригування, додавши додаткові елементи, які при складанні приховають неестетичний колір зворотного боку.

Другий шлях – використання пластику. Ми освоїли для друку цей матеріал. При роботі з пластиком потрібно враховувати, що він більш жорсткий, ніж папір. Саме тому його не можна скласти так, як папір – сила опору його волокон згину більш висока. Тому виріб з пластику вимагає додаткових фіксуючих елементів ,на відміну від варіантів з папером, яка довго може тримати надану їй форму. Не варто забувати і про «парусності» площин виробів з пластику – з часом він спробує відновити деформовані місця і плоскі сторони вироби можуть «роздутися». Саме для того, щоб вироби функціонували так, як Ви того хотіли – порадьтеся з технологами. Вони знають «секрети». Запропонують в найбільш проблемних місцях зробити замість биговок надсечку, що дозволяє втричі зменшити опір матеріалу і надати йому правильні, естетичні форми.

Хіти


Наведемо три приклади поліграфічних сувенірів, які активно використовувалися в даному сезоні. Це трансформери, жабки і віяла. Супер-хітом продажів літнього сезону стали, природно, віяла. Ще б, адже погода в цьому році піднесла нам чергові сюрпризи. До речі, один з клієнтів використовував віяло як запрошення на захід і, повірте, він потрапив в точку. Запрошеннями досить активно користувалися за призначенням. Але повернемося до списку. Всі поліграфічні сувеніри схожі в одному – вони мають гарне сегментарне розподіл, що дає можливість розділити подається інформацію на частини. Це особливо важливо, якщо рекламується кілька продуктів або різних напрямів послуг. Друге подібність всіх поліграфічних сувенірів в тому, що це не просто об'ємні предмети, а ще й трансформери, з якими можна виконувати ряд дій. А це дуже важливо, коли згинаючи, перевертаючи або гортаючи виріб, людина має можливість ознайомитися з короткою інформацією, яку простіше сприймати частинами.

Це далеко не весь перелік поліграфічних сувенірів. Що вже говорити про більш банальних календариках, підставки під візитки і олівці, блокнотиках і кубах для паперу. Широкий асортимент – вибирати Вам. Всі нові розробки та технології в галузі поліграфії ми намагаємося відобразити на сайті www.wolf.ua в розділі продукції під назвою «Фішки». Крім того, наші кріейтори готові разом з Вами розробити продукт під Ваші потреби. Вибирайте, придумуйте або просто приходьте з ідеями. Поліграфічні сувеніри – це не тільки більш бюджетний, але і дуже ефективний промо-продукт.

Павло Дубровін, директор з розвитку Групи Компаній Вольф