Поліграфія - перевірений часом інструмент просування

Поліграфія - перевірений часом інструмент просування

15.08.2017


Щоб там не говорили, а поліграфія, як інструмент просування, зберігає свою вражаючу ефективність навіть в еру переважання електронного формату комунікацій. У руках же умілого маркетолога поліграфія і зовсім стає "срібною кулею", що приносить перемогу в рекламних баталіях.

Однією з безперечних переваг нинішньої поліграфічної індустрії є її мобільність і гнучкість. Наші лідерські позиції в друкарській сфері - цей наслідок реалізації успішних кейсів по максимально раціональному використанню виробничих ресурсів і "крокує в ногу з прогресом". Як надійний поліграфічний партнер ми не лише не дозволяємо собі обмежувати "політ думки" замовника, а навпаки, пропонуємо незвідані маршрути для виведення цієї думки на нові орбіти.


Партнерство з хорошою друкарнею, організоване правильним чином гарантує приголомшливий комплексний ефект бренду, а ще дозволяє добитися просто забійного поєднання креативності та практичності в просуванні. Налагодивши постійну співпрацю зі своїм поліграфістом, можна бути упевненим в підвищенні своєї впізнанності, а оптимізований асортимент поліграфічної продукції, - в завоюванні лояльності клієнта, що приносить, як відомо, найсоковитіші конверсійні плоди.

Не секрет, що головний трофей в між брендової боротьби - увага потенційного клієнта. Дістати ж його в такому бурхливому інформаційному потоці можна лише відобразившись у свідомості. І тут поліграфія озброює бренд невичерпним арсеналом можливостей.


Візитка - вірна супутниця першого враження. У сфері b2b, усупереч поширеній думці, особисті контакти грають найважливішу роль. Адже за кожним бізнес-рішенням стоїть цілком конкретна особа що його, що приймає. Через те якісне та оригінальне виконання цього бізнес-атрибуту грає важливу роль. Благо, сьогоднішні технології дозволяють розгулятися фантазії та таки виділити вашу картку серед купи інших: тиснення, матеріал на будь-який смак від оксамиту до пластика, безмежна колірна палітра, аж до золотого, голографічні елементи й інші навороти - все доступно. Головне, звичайно, не перестаратися. Втім, від будь-яких надмірностей в професійній поліграфії, однозначно, підстрахують.

Приміром, ми допомагаємо своїм замовникам уникнути розчарувань від отримання продукції, що не відповідає очікуванням. Найбільш поширені помилки - незнання і, як наслідок, недотримання потрібних розмірів макетів продукції для друку. Важливо пам'ятати, що підбір правильного розміру є одним з ключових параметрів. Для того, щоб продукт виглядав саме так як хочеться, треба враховувати що друкарська продукція проходить обрізання і щоб не було білих країв, розмір має бути трохи більше очікуваного. Але і надмірним це запас бути не повинен, тому як може бути обрізана і важлива інформація. Допомагаємо розібратися і з тонкощами якості зображень, пропонованих для друку. Обов'язково консультуйтеся із цього приводу до передачі макету в друк, адже з низькоякісного макета хорошої продукції не вийде однозначно і нарікати у такому разі буде ні на кого.

Річні звіти та інші носії важливої інформації про компанію - відмінний спосіб самопрезентації. Проявивши трохи кмітливість і скориставшись досвідом штатних дизайнерів друкарні можна отримати на виході відмінний інструмент інформування потенційних клієнтів про переваги бренду в легкотравній формі. Не варто покладатися на те, що потенційний контрагент сам шукатиме і вичитуватиме усе це. Якщо є чим нахвалятися, варто потурбуватися про можливість просигналізувати про це найпростішим способом - вручивши, приміром, ефектний буклет.

Без неправдивої скромності помітимо, що не зважаючи на величезний досвід підготовки рекламних матеріалів доки самою нестандартною презентаційною поліграфією, яку готували наші дизайнери залишається каталог з технологіями компанії Вольф. Для максимального розкриття представленого там спектру можливостей дизайнерам довелося потрудитися на славу. Але ми готові прийняти виклик і впоратися з ще більше амбітним завданням!


Окрім традиційних рекламних листівок, плакатів, банерів і іже з ними, варто узяти на озброєння друкарську продукцію, так би мовити, прикладного характеру. Цікаві або корисні відомості, приведені нарівні з інформацією про компанію, "подовжують життя" рекламних матеріалів. Приміром, якщо плакат за змістом є календарем - на нього поглядатимуть, як мінімум рік. А якщо говорити про календар з розміщеною на нім інструкцією по збиранню кубика Рубика - вірогідність викидання його після закінчення року знижується. Продаєте вогнегасники? Розмістіть рекомендації по їх використанню або техніці пожежної безпеки! Видаєте книги? Зробіть календар з переліком рекомендованих до прочитання книг в кожному місяці й можливістю "поставити галочку про прочитання"! Робіть подарункові пакунки? Розкажіть про традиції дарування в різних країнах або переліку невідомих свят!

Найбільша помилка вважати, що в каталозі друкарських послуг немає нічого дивовижного. Те, що сьогодні нам виходить запропонувати, за словами наших постійних клієнтів, вражає уява. Досвідчений маркетолог регулярно переглядає рекламні матеріали не лише конкурентів або партнерів, але і свого поліграфіста. Адже це криниця джерел для натхнення і пошуку нових рішень! Побачивши, що можна замовити пластикові карти - вмить зароїлися думки про впровадження програм лояльності за клубним принципом з привілейованим членством для найприхильніших адвокатів бренду. Точно, брендовані футболки та бейсболки! А зробімо корпоративний марафон для популяризації нової моделі наших пилосмоків! Наклейки - ось же він спосіб забрендировать теки або конверти, до того, як зможемо собі дозволити замовляти вже брендовані, та з тисненням! Круто адже забрендировать чашки, а дарувати це в прикольних пакетиках, виявляється і це в друкарні роблять!


Канцтовари з логотипом бренду - ручки, щоденників, блокноти, стикеры і інші штуки, які згодяться на кожному робочому місці. Сувеніри, листівки, подарункові пакети, таблички, флешки, запальнички, усім цим добром, що зігріває душу і що демонструє турботу бренду про обдаровуване, теж може забезпечити правильна друкарня.

Так, можливо, грошей в друкарні не можна надрукувати, але ось "удрукуватися" у свого потенційного клієнта і тим самим примножити прибутковість свого бізнесу - запросто! Головне, знайти правильного, свого, "того самого", поліграфічного партнера.