Барвисті візуальні елементи привертають увагу до будь-якої поліграфічної продукції – від візитівок та флаєрів, до барвистих глянцевих каталогів. Правильна колірна схема перетворює гарну презентацію бренду на блискучу. Звичайно, сприйняття кольору є суб'єктивним, і вибір ідеального поєднання кольорів є складним і для досвідчених дизайнерів, і для новачків. Навіть використовуючи спеціальні ресурси з підбору палітри кольорів, необхідно зрозуміти скільки потрібно застосувати певного кольору, коли, як і у якій пропорції застосовувати відтінки. Сподіваємося, правило 60-30-10, про яке йтиметься далі, допоможе визначитися.
Правило 60-30-10
Відповідні кольори в потрібному місці повинні спрямовувати погляд користувачів та доповнювати інші візуальні елементи, такі як типографіка та зображення. Без правильного балансу користувач може надто відволіктися на яскраву пляму або навпаки, не помітити потрібний елемент. Крім того, під час розробки схеми важливо врахувати психологію кольору, щоб стимулювати потрібні емоції та спонукати користувачів здійснити очікувану дію.
60-30-10 - просте у використанні правило, запозичене з оформлення інтер'єру, яке допоможе легко скласти колірну схему. Ми обираємо основний відтінок для 60% простору, другорядний колір займає 30%, а 10% залишається для тону, який стане акцентним – те, що справді привертає увагу.
Поєднання кольорів: поради з дизайну
Є чотири перевірені методи вибору колірного поєднання. Ці методи використовують колірне коло для орієнтації відтінків відповідно один одному.
- Аналоговий – з'єднайте ваш основний колір із двома відтінками, які знаходяться поруч на колірному колі. Вийде комбінація без контрастів. Такі зазвичай використовуються для фону та спокійного дизайну. Осінні та весняні палітри кольорів - гарний приклад.
- Монохроматичний. Передбачає застосування різних тонів одного кольору. М'які монохроматичні схеми добре виглядають на діаграмах і графіках, забезпечуючи чистий, свіжий ефект.
- Тріадний метод дозволяє обрати три кольори, розташовані по кутах умовного трикутника. Вони мають збалансований ефект без значного розмаїття. Оптимально використовувати один колір для основного фону, а два інших - як акценти. Ідеально підходить, коли ви хочете вказати ключову інформацію.
- Комплементарний. У цьому випадку дизайнер підбирає відтінки, що знаходяться на кольорі навпроти один одного. Це колірні схеми з високим контрастом, які підкреслюють інші кольори, тому їх краще використовувати, коли ви хочете, яскраво підкреслити елементи на макеті.
Ці прості правила дозволять розробити ефективні схеми кольорів для ваших рекламних макетів. Якщо ж креатив – не ваша фішка, довіртеся нашим дизайнерам або пошукайте відповідне за бюджетом та стилем рішення на «Біржі дизайну». Це простий спосіб отримати рекламну продукцію, яка ефективно працюватиме на ваш імідж. Звертайтеся просто зараз!