23.08.2023
Барвисті візуальні елементи привертають увагу до будь-якої поліграфічної продукції – від візитівок та флаєрів, до барвистих глянцевих каталогів. Правильна колірна схема перетворює гарну презентацію бренду на блискучу. Звичайно, сприйняття кольору є суб'єктивним, і вибір ідеального поєднання кольорів є складним і для досвідчених дизайнерів, і для новачків. Навіть використовуючи спеціальні ресурси з підбору палітри кольорів, необхідно зрозуміти скільки потрібно застосувати певного кольору, коли, як і у якій пропорції застосовувати відтінки. Сподіваємося, правило 60-30-10, про яке йтиметься далі, допоможе визначитися.
Відповідні кольори в потрібному місці повинні спрямовувати погляд користувачів та доповнювати інші візуальні елементи, такі як типографіка та зображення. Без правильного балансу користувач може надто відволіктися на яскраву пляму або навпаки, не помітити потрібний елемент. Крім того, під час розробки схеми важливо врахувати психологію кольору, щоб стимулювати потрібні емоції та спонукати користувачів здійснити очікувану дію.
60-30-10 - просте у використанні правило, запозичене з оформлення інтер'єру, яке допоможе легко скласти колірну схему. Ми обираємо основний відтінок для 60% простору, другорядний колір займає 30%, а 10% залишається для тону, який стане акцентним – те, що справді привертає увагу.
Є чотири перевірені методи вибору колірного поєднання. Ці методи використовують колірне коло для орієнтації відтінків відповідно один одному.
Ці прості правила дозволять розробити ефективні схеми кольорів для ваших рекламних макетів. Якщо ж креатив – не ваша фішка, довіртеся нашим дизайнерам або пошукайте відповідне за бюджетом та стилем рішення на «Біржі дизайну». Це простий спосіб отримати рекламну продукцію, яка ефективно працюватиме на ваш імідж. Звертайтеся просто зараз!