Простір для ідей вимагає "невидимої" поліграфії

Простір для ідей вимагає "невидимої" поліграфії

20.12.2018

Наш коворкінг - це простір, де народжуються ідеї. Наші відвідувачі - люди творчі та зацікавлені у власному розвитку. Тому головна мета - створити для них ідеально комфортні умови для роботи. 

Перше, на що ми зробили упор при відкритті, - це дизайн інтер'єру. Мінімалізм, який не повинен відволікати наших відвідувачів від роботи. Але стиль підкреслюється деталями. Тому стіни ми прикрасили постерами з репродукціями робіт відомих художників. У цьому нам допомогла друк на полотні, яку ми замовили в друкарні Wolf. Сучасне обладнання і висока якість друку забезпечили нас унікальними зображеннями, які допомагають відвідувачам "зловити потрібну хвилю".

У нашому коворкінгу регулярно проходять освітні тренінги та семінари. Часто замовники проводять заходи "під ключ", тобто всю організацію ми беремо на себе. Завдяки наявності сучасної апаратури, наш простір повною мірою задовольняє потреби в аудіо - і відеоподачі матеріалу. Однак нерідко потрібна і поліграфічна продукція - бейджи для учасників, роздаткові матеріали (наприклад, презентації), журнали, каталоги, програми заходів. 

Тираж залежить від кількості слухачів. Іноді потрібно всього десять буклетів, а часом замовлення містить х-банери, прес-воли та іншу поліграфію, що вимагає широкоформатного друку. І тут для нас важлива оперативність, оскільки нерідко на організацію заходу відводиться всього тиждень.

Всю поліграфію для нас виготовляє Wolf. Завдяки власному парку обладнання все замовлення ми отримуємо під час і без втрати якості продукції. Це дуже важливо, адже приймаючи замовлення "під ключ", ми несемо відповідальність не тільки перед клієнтом, але і перед його слухачами. 

Крім цього, нам необхідно забезпечити комфортні умови для тих відвідувачів, які використовують наш простір як робочу зону. Всупереч глобальному використанню ноутбуків, багато клієнтів вважають за краще по-старому робити позначки на папері. Тому ручки, блокноти та папір для записів, навіть стаканчики для напоїв повинні бути витримані в єдиному стилі та відповідати сучасним екологічним стандартам. Цей вид поліграфії ми також довірили Wolf, оскільки переконались в якості їх роботи й відповідності нашим вимогам.

Ще одна деталь, яка підкреслює єдність стилю нашого коворкінгу - персонал. Серед відвідувачів вони повинні виділятися, проте не привертати до себе зайвої уваги. Акуратні футболки з нашим логотипом, непомітні бейджі дозволяють нашим відвідувачам безпомилково визначити співробітника коворкінгу і, при необхідності, уточнити всі питання.

Здавалося б, в сучасному коворкінгу немає місця для звичайної друкованої продукції. Але наш досвід показав - поліграфія може працювати на імідж компанії, якщо зробити її невидимою. Головна умова - якість і грамотний вибір партнера.

#wolfblog